Sales & Operations Planning
31.01.2025SCM.dk
SCM Panel: Kan samspillet mellem salg/marketing og supply chain blive bedre i din virksomhed?
Salg og marketing skal sælge varen, og supply chain skal levere varen - til rette tid, kvalitet, omkostning og miljøaftryk. Men hvordan er samspillet egentlig mellem to funktioner? Det vil vi gerne undersøge i SCM Panelet, og vi inviterer derfor dig til at dele jeres erfaringer.
24.12.2021AGR
Sponseret
Re-thinking Retail: The Opportunity for Wholesalers
In the retail industry, prolonged periods of lockdown have expedited the migration to online outlets. There is a desire to return to in-person shopping, but they want more from it. See research from McKinsey in the article for more.
31.05.2021Optilon Danmark
Sponseret
Er S&OP processen blevet en passiv planlægningsøvelse?
Ifølge en nyligt udgivet analyse har de fleste S&OP-brugere svært ved at skabe en realistisk S&OP plan. Derfor er S&OP processen blevet en passiv planlægningsøvelse. S&OP kan dog aktivt være katalysator for reelle forretningsresultater. Læs hvordan.
26.05.2021Optilon Danmark
Sponseret
Byg en stærk businesscase for jeres digitalisering af Supply Chain planlægning
Digitalisering er højt på agendaen i mange virksomheder. Man ved godt at det giver god mening at automatisere og digitalisere virksomhedens tilgang til Supply Chain planlægning. Men hvordan kommer man igang og hvordan får man lavet en god business case?
15.03.2021Blue Yonder
Sponseret
Join on April 7th and hear how HILTI Group leveraged IBP
Learn in this 60 min session how HILTI Group sees the principles of IBP evolving. Afterwards there will be a Q&A session to discuss with an expert panel which will include; HILTI Group, McKinsey and industry experts.
Hold dig opdateret med SCM.dk
Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.
Udgiver
Copyright 2023