Körber Supply Chain DK A/S

Slået op d. 27.03.2024

Site Manager

Er du vores nye jonglør? Når vi installerer vores komplekse og højteknologiske logistikløsninger på kundernes sites overalt i verden, har vi brug for en Site Manager, der er i stand til at jonglere med adskillige opgaver og bevare overblikket. Samtidig skal det sikres, at vores stærke relationer både internt og til vores kunder bevares og udvikles. Er det dig? Så tilbyder vi en stilling som Site Manager!

Stilling
Site Manager
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Område
Nordjylland
Arbejdssted
Industrivej 8, 9510 Arden
Kontaktmail
jobs@koerber.com
Telefonnummer
+45 5116 6621
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Tiltrædelsesdato
Snarest muligt

Når vores designteam og produktionsafdeling står klar med en kundetilpasset logistikløsning til en kunde, tager vores kompetente installationsteam over. På kundens site har vi behov for en Site Manager, der forstår at styre processen det sidste og vigtige stykke af vejen. Du vil derfor fungere som leder af hele siteteamet og have det fulde ansvar for installationen, herunder interne og eksterne leverancer. 
Installation og implementering er en kompleks proces, der kræver gode kommunikationsevner og evnen til at håndtere f.eks. justeringer af projektet på stedet, ligesom der er behov for en forståelse for detaljerne, der sikrer, at sådanne justeringer bliver dokumenteret.


Dine opgaver indebærer desuden:
•    Overholdelse af virksomhedens procesbeskrivelse, Site Excellence.
•    Ledelse af siteteams, som normalt omfatter elektrisk og mekanisk installationspersonale og PLC-programmører. 
•    Koordinering med softwareingeniører fra vores WCS/WMS-teams.
•    Sikring af et højt kvalitetsniveau, der overholder specifikke krav både stillet af kunden og beskrevet i virksomhedens kvalitetsstyringssystem.
•    Sikring af et sundt arbejdsmiljø og overholdelse af de højeste standarder for sikkerhed.
•    Ansvar for ressourceallokeringer, planlægning og budgettering af siteaktiviteter.
•    Støtte til salgsafdelingen ved estimering af timer til installationsaktiviteterne.
•    Deltagelse i koordineringsmøder med kunden.
•    Vejledning af kundens medarbejdere


Om dig
Du er uddannet ingeniør inden for et relevant teknologiområde, f.eks. inden for Project / Site Management og / eller med en Site Management Certification. Körber sørger naturligvis for fuld oplæring i vores produkter. 


Vi forventer, at du har minimum 2-4 års erfaring fra en lignende stilling, og du besidder desuden følgende kompetencer og kvalifikationer:
•    Velfunderet inden for logistiksystemer med stort fokus på installationsaktiviteter på stedet samt idriftsættelse og testprocedurer.
•    Analytisk tankegang og udpræget struktureret arbejdsmåde.
•    Gode engelske kommunikationsevner
•    Forståelse for, hvordan man motiverer og giver energi til kolleger.


Du skal forvente, at antallet af rejsedage vil være i niveauet 120-150 dage om året. Weekendarbejde og arbejde uden for normal arbejdstid vil forekomme.


Ansøg nu
Hvis du kunne tænke dig at skabe din fremtid som en del af Körber Supply Chain DK-teamet, så send gerne din ansøgning og CV allerede i dag!
Ansøgninger til denne stilling har ingen deadline, da vi løbende inddrager kandidater i rekrutteringsprocessen og lukker processen, når vi har fundet den rette kandidat, så lad os høre fra dig.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Head of Project Management & Site Integration Christian Faurskov på tlf: +45 51166621.

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.