Online shopping

Branchenyt

Element Logic skal levere moderne automatiseringsløsning til Nellys nye varelager

Nelly Group AB (“Nelly”) samler sine aktiviteter i Borås, Sverige. Det er nu blevet besluttet, at Nellys nye og energieffektive lager skal automatiseres gennem et AutoStore-system designet og leveret af Element Logic.

Indhold fra partner

Branchenyt

nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX

”Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har RELEX bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår”.

Indhold fra partner

Branchenyt

Tid til ’Living Retail’

Hvordan følger vi med når forandring er den eneste konstant?

Indhold fra partner

Lager & distribution

Returnering af onlinevarer skal helst være gratis og fleksibel

En ny undersøgelse viser, at kunderne nu ser returnering som en naturlig del af online-shopping. Hvis de skal fortsætte med at købe online samme sted, så forventer kunderne samtidig, at forhandler udbyder gratis og fleksible returneringsløsninger.

Branchenyt

E-handlen buldrer frem mens fysiske butikker lukker

Stigningen i onlinehandlen er vokset eksplosivt de seneste år. Det betyder, at en række amerikanske detailkæder må lukke butikker og skære i antallet af medarbejdere.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere