Medlemsprofiler Se alle
Online shopping
Planlægning

Case: nemlig.com - succes med markdowns via automatisering og prisoptimering
Som Danmarks førende online supermarked har nemlig.com oplevet en eksplosiv vækst de senere år. Imidlertid opstod der med denne vækst et behov for et tilpasset system til optimering af markdowns, der gjorde det muligt at skalere effektivt ud i fremtiden.
Indhold fra partner
Branchenyt

Kunsten at lancere en webshop
Hvad bør du tænke på, når du skal implementere en ny e-handelsplatform? Hvilke roller og kompetencer er nødvendige efter opstart - og hvilke opgaver skal udføres dagligt?
Indhold fra partner
Branchenyt

Forandringsagenter i en tid med Living Retail: Magtskiftet
Vi ser et magtskifte mod forbrugeren og vi kan undre os om forhandlere nogensinde vil genvinde kontrollen
Indhold fra partner
IT

Gør som +6.500 andre....
Hos Fyns Kran Udstyr har du, med et login, mulighed for at se dine kundespecifikke priser online på mere end 10.000 produkter!
Indhold fra partner
Lager & distribution

Walmart bygger afhentningstårne
Walmart vil gøre den besværlige del af onlineshopping nemlig afhentningen nemmere for kunderne ved at bygge afhentningsstande inde i de fysiske butikker.
Branchenyt

Element Logic skal levere moderne automatiseringsløsning til Nellys nye varelager
Nelly Group AB (“Nelly”) samler sine aktiviteter i Borås, Sverige. Det er nu blevet besluttet, at Nellys nye og energieffektive lager skal automatiseres gennem et AutoStore-system designet og leveret af Element Logic.
Indhold fra partner
Branchenyt

nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX
”Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har RELEX bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår”.
Indhold fra partner
Branchenyt

Tid til ’Living Retail’
Hvordan følger vi med når forandring er den eneste konstant?
Indhold fra partner
Lager & distribution

Returnering af onlinevarer skal helst være gratis og fleksibel
En ny undersøgelse viser, at kunderne nu ser returnering som en naturlig del af online-shopping. Hvis de skal fortsætte med at købe online samme sted, så forventer kunderne samtidig, at forhandler udbyder gratis og fleksible returneringsløsninger.
Branchenyt

E-handlen buldrer frem mens fysiske butikker lukker
Stigningen i onlinehandlen er vokset eksplosivt de seneste år. Det betyder, at en række amerikanske detailkæder må lukke butikker og skære i antallet af medarbejdere.
Seneste nyt
Indhold fra partner
nemlig.com - succes med markdowns via automatisering og prisoptimering
Indhold fra partner
Element Logic skal levere moderne automatiseringsløsning til Nellys nye varelager
Indhold fra partner
Kunsten at lancere en webshop
Indhold fra partner
nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX
Indhold fra partner
Forandringsagenter i en tid med Living Retail: Magtskiftet
Indhold fra partner
Tid til ’Living Retail’
Indhold fra partner