Medlemsprofiler Se alle
Kampagne
Branchenyt
RELEX Solutions overtager Formulate for at styrke sin integrerede platform ved at inkludere kampagneplanlægning
RELEX Solutions har opkøbt Formulate, en svensk kampagneplanlægnings- og analysevirksomhed, for at styrke sin position som etableret leverandør af integrerede planlægningsløsninger til detailhandlen.
Indhold fra partner
Branchenyt

Atria Danmark vælger RELEX Solutions til at forbedre sine forecasts
RELEX skal servicere Atria Danmarks centrale distributionscenter for at sikre en mere effektiv planlægning og produktion.
Indhold fra partner
Branchenyt

Strategier til at imødekomme efterspørgselsvariationen
Læs med om vores bedste erfaring til at imødekomme efterspørgselen mellem de nødvendige og mindre nødvendige varer.
Indhold fra partner
Branchenyt

Ny kampagne skal få flere kvinder ind i de maritime fag
Kampagnen ”Girl Power i Det Blå Danmark”, der starter i dag, skal få flere piger og kvinder til at kigge i retning af det maritime, når de skal vælge uddannelse og karriere. En anden kampagne skal bekæmpe mobning og chikane i industrien.
Branchenyt

Stor succes for musikvideo om job i transport
Over 2,3 millioner gange er musikvideoen Jeg leverer varen, der handler om job i transportsektoren, blevet vist. Det vækker begejstring hos 3F, Dansk Industri og Dansk Erhverv, der står bag.
Lager & distribution

Ny kampagne skal tiltrække flere til transportfaget
Transportfaget har fået et blakket ry og flere unge vælger jobbet som lastbilchauffør fra. Det kan mærkes i branchen, der mangler de unge. Ny kampagne skal vende kurven.
Strategi & ledelse

Rekord mange ville deltage i Girls Day in Science – både piger og arrangører
Den landsdækkende kampagne Girls Day in Science inviterer én dag om året tusindvis af piger indenfor hos virksomheder og uddannelsesinstitutioner, så de kan få et indblik i en hverdag med arbejde i et STEM-fag. For få fastholder nemlig interessen i løbet af grundskolen og søger ind på STEM-uddannelser.
Branchenyt

nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX
”Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har RELEX bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår”.
Indhold fra partner
Branchenyt

Matas vælger RELEX til at effektivisere deres Supply Chain
Matas styrker deres detailplanlægningsløsning ved at introducere forecasting og optimering af vareforsyningen. Målet er at forøge gennemsigtigheden i deres forsyningskæde og forbedre fleksibiliteten.
Indhold fra partner
Branchenyt

Ny kampagne skal give transportbranchen et bedre ry
Dansk Industri vil gøre op med transportbranchens negative image med ny kampagne. Initiativet glæder Danske Fragtmænd, der håber, at flere unge vil vælge transportvejen i fremtiden.
Lager & distribution

Tak, chauffør!
I USA er en uges påskønnelse af landets lastbilchauffører i fuld gang.
Lager & distribution

TNT spiller bolden ud til kunderne
Transportleverandøren TNT søsætter i denne uge en ny kampagne, der giver virksomhedens erhvervskunder mulighed for at sparke virtuelle straffespark mod hinanden. Samtidig introduceres også en ny SMV-rettet bookingløsning.
Seneste nyt
Indhold fra partner
RELEX Solutions overtager Formulate for at styrke sin integrerede platform ved at inkludere kampagneplanlægning
Rekord mange ville deltage i Girls Day in Science – både piger og arrangører
Indhold fra partner
Atria Danmark vælger RELEX Solutions til at forbedre sine forecasts
Indhold fra partner
nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX
Indhold fra partner
Strategier til at imødekomme efterspørgselsvariationen
Indhold fra partner