Kampagne
RELEX Solutions overtager Formulate for at styrke sin integrerede platform ved at inkludere kampagneplanlægning
23.05.2022RELEX Solutions
Sponseret
RELEX Solutions har opkøbt Formulate, en svensk kampagneplanlægnings- og analysevirksomhed, for at styrke sin position som etableret leverandør af integrerede planlægningsløsninger til detailhandlen.
Rekord mange ville deltage i Girls Day in Science – både piger og arrangører
13.10.2021SCM.dk
Den landsdækkende kampagne Girls Day in Science inviterer én dag om året tusindvis af piger indenfor hos virksomheder og uddannelsesinstitutioner, så de kan få et indblik i en hverdag med arbejde i et STEM-fag. For få fastholder nemlig interessen i løbet af grundskolen og søger ind på STEM-uddannelser.
09.06.2020RELEX Solutions
Sponseret
nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX
”Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har RELEX bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår”.
02.09.2019SCM.dk
Ny kampagne skal få flere kvinder ind i de maritime fag
Kampagnen ”Girl Power i Det Blå Danmark”, der starter i dag, skal få flere piger og kvinder til at kigge i retning af det maritime, når de skal vælge uddannelse og karriere. En anden kampagne skal bekæmpe mobning og chikane i industrien.
Hold dig opdateret med SCM.dk
Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.
Udgiver
Copyright 2023