Kampagne

Branchenyt

RELEX Solutions overtager Formulate for at styrke sin integrerede platform ved at inkludere kampagneplanlægning

RELEX Solutions har opkøbt Formulate, en svensk kampagneplanlægnings- og analysevirksomhed, for at styrke sin position som etableret leverandør af integrerede planlægningsløsninger til detailhandlen.

Indhold fra partner

Branchenyt

Atria Danmark vælger RELEX Solutions til at forbedre sine forecasts

RELEX skal servicere Atria Danmarks centrale distributionscenter for at sikre en mere effektiv planlægning og produktion.

Indhold fra partner

Branchenyt

Strategier til at imødekomme efterspørgselsvariationen

Læs med om vores bedste erfaring til at imødekomme efterspørgselen mellem de nødvendige og mindre nødvendige varer.

Indhold fra partner

Branchenyt

Ny kampagne skal få flere kvinder ind i de maritime fag

Kampagnen ”Girl Power i Det Blå Danmark”, der starter i dag, skal få flere piger og kvinder til at kigge i retning af det maritime, når de skal vælge uddannelse og karriere. En anden kampagne skal bekæmpe mobning og chikane i industrien.

Branchenyt

Stor succes for musikvideo om job i transport

Over 2,3 millioner gange er musikvideoen ”Jeg leverer varen”, der handler om job i transportsektoren, blevet vist. Det vækker begejstring hos 3F, Dansk Industri og Dansk Erhverv, der står bag.

Lager & distribution

Ny kampagne skal tiltrække flere til transportfaget

Transportfaget har fået et blakket ry og flere unge vælger jobbet som lastbilchauffør fra. Det kan mærkes i branchen, der mangler de unge. Ny kampagne skal vende kurven.

Strategi & ledelse

Rekord mange ville deltage i Girls Day in Science – både piger og arrangører

Den landsdækkende kampagne Girls Day in Science inviterer én dag om året tusindvis af piger indenfor hos virksomheder og uddannelsesinstitutioner, så de kan få et indblik i en hverdag med arbejde i et STEM-fag. For få fastholder nemlig interessen i løbet af grundskolen og søger ind på STEM-uddannelser.

Branchenyt

nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX

”Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har RELEX bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår”.

Indhold fra partner

Branchenyt

Matas vælger RELEX til at effektivisere deres Supply Chain

Matas styrker deres detailplanlægningsløsning ved at introducere forecasting og optimering af vareforsyningen. Målet er at forøge gennemsigtigheden i deres forsyningskæde og forbedre fleksibiliteten.

Indhold fra partner

Branchenyt

Ny kampagne skal give transportbranchen et bedre ry

Dansk Industri vil gøre op med transportbranchens negative image med ny kampagne. Initiativet glæder Danske Fragtmænd, der håber, at flere unge vil vælge transportvejen i fremtiden.

Lager & distribution

Tak, chauffør!

I USA er en uges påskønnelse af landets lastbilchauffører i fuld gang.

Lager & distribution

TNT spiller bolden ud til kunderne

Transportleverandøren TNT søsætter i denne uge en ny kampagne, der giver virksomhedens erhvervskunder mulighed for at sparke virtuelle straffespark mod hinanden. Samtidig introduceres også en ny SMV-rettet bookingløsning.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere