Kampagne

Branchenyt

nemlig.com imødekommer en stigende efterspørgsel med hjælp fra RELEX

”Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har RELEX bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår”.

Indhold fra partner

Branchenyt

Matas vælger RELEX til at effektivisere deres Supply Chain

Matas styrker deres detailplanlægningsløsning ved at introducere forecasting og optimering af vareforsyningen. Målet er at forøge gennemsigtigheden i deres forsyningskæde og forbedre fleksibiliteten.

Indhold fra partner

Branchenyt

Ny kampagne skal give transportbranchen et bedre ry

Dansk Industri vil gøre op med transportbranchens negative image med ny kampagne. Initiativet glæder Danske Fragtmænd, der håber, at flere unge vil vælge transportvejen i fremtiden.

Lager & distribution

Tak, chauffør!

I USA er en uges påskønnelse af landets lastbilchauffører i fuld gang.

Lager & distribution

TNT spiller bolden ud til kunderne

Transportleverandøren TNT søsætter i denne uge en ny kampagne, der giver virksomhedens erhvervskunder mulighed for at sparke virtuelle straffespark mod hinanden. Samtidig introduceres også en ny SMV-rettet bookingløsning.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere