02.07.2021 | Strategi & ledelse
Volvo fornyer og udvider TMS-partnerskabet med BluJay
Indhold fra partner Hvad er dette?
Bilproducenten Volvo udvider brugen af BluJays Transportation Management som rygraden i sit globale vehicle supply chain distribution network.
Volvos afdelinger i Europa, Kina og USA anvender BluJays løsning til transportadministration i forhold til global outbound transport, fra produktionsanlæg til bilforhandlere. Foto: BluJay Solutions
BluJay Solutions, en førende udbyder af global supply chain software og -tjenester, meddeler, at den svenske bilproducent Volvo, en langvarig bruger af BluJays Transportation Management for Shippers-løsning, har fornyet og udvidet sit partnerskab med BluJay for at understøtte fortsat vækst i virksomheden.
Volvos afdelinger i Europa, Kina og USA anvender BluJays løsning til transportadministration i forhold til global outbound transport, fra produktionsanlæg til bilforhandlere. Med udvidelsen af TMS-partnerskabet forventer Volvo en øget effektivitet, mens de opskalerer til at fordoble produktionen i løbet af de næste tre år.
”Volvo er glad for at udvide vores relation til BluJay i forhold til at understøtte vores vækst, fokusere på bæredygtighed og sigte mod kun at sælge elbiler og hybrider inden 2025 - udelukkende online”, udtaler Pieterjan Landuyt, CED M & L - SCM Global hos Volvo Cars. "Vores samarbejde de seneste år med BluJay har været fremragende."
BluJays Transportation Management-software fungerer som rygraden i Volvos vehicle distribution network ved at planlægge, optimere og tracke leverancer af deres køretøjer, så Volvo kan nå sine nye mål og forblive grønne. Volvo Cars har for nylig annonceret sine planer om at ændre, hvordan og hvor de skal møde deres kunder, omdanne den nuværende engrosmodel ved at flytte online og skabe stærke kunderelationer. Volvo sigter mod globalt at være et fuldt elbilselskab i 2030, og vil lancere en ny familie af elbiler i de kommende år og skifte væk fra emissionsproducerende køretøjer.
”BluJay er stolt af at udvide vores partnerskab med Volvo og understøtte deres innovative forretningsmodel, vækst og succes”, udtaler Roel Assies, VP Sales for BluJay Solutions. ”Idet Volvo skifter deres supply chain leveringsmodel, giver BluJay dem fleksibiliteten til at udvikle sig og fortsætte med at vokse. Derudover er vi glade for at støtte Volvos bæredygtighedsinitiativer både med teknologi og fælles værdier. Vi ser frem til det fortsatte samarbejde mellem vores teams.”
Branchenyt
E2open Completes Acquisition of BluJay Solutions and Raises Fiscal Year 2022 Guidance
Accelerates growth of the largest SaaS supply chain software platform
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Fleksibel transport bliver et stadig vigtigere konkurrenceparameter
Fleksibel transport bliver et stadig vigtigere konkurrenceparameter og en nødvendighed i en verden fuld af uventede begivenheder, såsom alt fra strandede skibe til pandemier.
Indhold fra partner
Innovation

Seneste software-versioner fra BluJay tilbyder nye muligheder for yderligere understøttelse af problemfri global handel
Nye værktøjer og avancerede funktioner hjælper brugerne med at øge effektiviteten, synligheden og kundeoplevelsen, mens de står over for et stadig mere uforudsigeligt miljø i forsyningskæden.
Indhold fra partner
Branchenyt

BluJay’s Parcel Solution modtager FedEx® Platinum Tier Award 2021
Enterprise-class multi-carrier shipping management software, der bruges af tusindvis af virksomheder, sikrer BluJay FedEx Compatible Platinum Status.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Behovet for en smart forsyningskæde
Mange organisationer har overlevet store katastrofer også før coronapandemien. Tænk bare på tyfonen i Japan, skovbranden i Australien eller oversvømmelserne i Filippinerne. Den slags tragiske begivenheder er svære at forudsige. Ikke desto mindre kan organisationer forberede sig så godt som muligt på eventuelle fremtidige katastrofer. Det betyder, at de adresserer de sårbare dele af deres organisation, og at de starter med at vurdere og forbedre de interne processer.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

BlueJay: Vaccination er den største logistiske udfordring i meget lang tid
Man bliver sandsynligvis nødt til at gå tilbage til landingen i Normandiet eller månelandingen for at finde en logistikudfordring på niveau med den igangværende vaccinationskampagne. Et aspekt, der er let at gå glip af, er vigtigheden af at opbygge forsyningskæder, der forenkler formidlingen af information. Det skriver Carsten Lundin, director sales fra BluJay.
Indhold fra partner