Track & Trace af Ordre med Automatisk Ankomst Avisering
Din egen Track & Trace, integreret med dit ordresystem og din hjemmeside for maksimal leveringskommunikation
Vores standardiserede app gør at en hvilken som helst chauffør kan logge på og være med til at dokumentere dine leverancer digitalt. Løsningen stiller ingen krav til specifik hardware, en hvilken som helst mobiltelefon, tablet eller pc integrerer disse medarbejdere digitalt i din leveringsdokumentationskæde.
Leveringsdata tilgængelig for flere i organisationen og ikke mindst modtagerne
Vi oplever at digitalisering af leveringsprocessen gavner interne parter i din organisation og dine samarbejdspartnere. Modtagere har også direkte mulighed for at opsøge oplysninger om leveringsstatusser igennem
- web
- sms
På denne måde oplever du som bruger af vores løsning en lettelse af samarbejdet mellem support-, salg- og logistik afdelingen.
Den fleksible app struktur gør det desuden nemt at arbejde sammen med flere transportleverandører på en gang.
Struktureret arbejde sørger desuden for en minimal afhængighed af specialistviden i din organisation, således at medarbejder fleksibiliteten bliver optimal.
Hvorfor vælger man Track & Trace?
Bedre overblik
Igennem system koblinger kan vi skabe grafisk overblik over leverancerne der skal planlægges.
Mindre administration
Igennem direkte systemkoblinger genbruger vi data maksimalt og minimerer vi administration.
Mere automatisering
Samspil mellem flere systemer og algoritmer har til formål at støtte medarbejderne maksimalt.
Hvorfor CargoRoute Track & Trace?
- Dækker hele spektret, fra manuel til fuldautomatisk planlægning
- Gør det nemmere at planlægge med flere værktøjer
- Letter manuelle processer som koster eller glemmes.
- Ét system som kan kobles på flere andre: hjemmeside, ERP, underleverandører, tracking, mm.
- Gør leveringsdata tilgængelig for flere i organisationen
- Mindre personafhængig – kunden kan altid få svar
- SMS- og email varslinger – automatisk
- Vi er priseffektive – små og agile og erfarne
- Mange integrations muligheder
Hvilken værdi vil det give at få styr på Track & Trace?
Hvis du ønsker
- at lette presset på din kundeservice
- at informere dine kunder eksakt om ETA
- at dokumentere dine leverancer
- at optimere leveringsruter
- at strømline håndteringen af dine leveringer til kunderne,
- at skabe mere ro i leveringen,
- at skabe bedre overblik til kundeservice og salgsafdelingen,
- at og ikke mindst, informere dine kunder / modtagere bedst muligt,
Hvorfor kan jeg ikke se nogle priser på siden
Da vores løsninger i mange tilfælde kan være komplekse vil priser vildlede i stedet for vejlede.
Kontakt os for at få priser til lige præcis din løsning.
Da vi arbejder i en konkurrencepræget verden vil du opdage at vores priser oftest afspejler markedsniveauet.