04.02.2022 | IT
Ordre Håndtering
Indhold fra partner Hvad er dette?
For at arbejde med transport- og andre typer ordrer optimalt, har vi bygget en løsning som vi kalder OrderBooking.
Dispatch modulet giver mulighed for planlægning af ordrer som tildeles til forskellige medarbejdere. Foto: SOLUTIONWEB
Formålet med denne løsning er at vi undgår at skulle genskrive data som allerede er blevet skrevet på en ordre en gang, men at vi løbende bekriger ordrene alt efter hvordan vi udfører dem. Noget af det vores kunder nævner er også hvordan det under hele processen er muligt for deres kunder at logge sig på webportalen i OrderBooking for at følge med i status på leverancerne. Ligeledes er fakturering og samlefakturering af ordrer, rykkerprocedurer mm. indbygget i løsningen som standard. Vi anbefaler at “sluse” ordrene viderer til dit ERP system for at optimere de bogholderimæssige funktioner ifm. ordreadmiistration.
OrderBooking er lavet for at give:
- Bedre overblik
- Mindre administration
- Mere automatisering
De tekniske detaljer
Ordrer kan enten tastes ind i OrderBooking direkte, eller de kan “skydes” ind via tilgængelige API’ere fra ERP-systemer som NAV, Sap, Exact, C5, E-Conomic, og mange andre (internationale) løsninger.
Aktivering af algoritmer sørger for at vi for eksempel automatisk kan klassificere hvilken momssatser der skal bruges på hvert enekel ordre.
Adresser kan geokodes efter behov, hvis dette giver mening i den efterfølgende arbejdsproces.
Dispatch modulet giver mulighed for planlægning af ordrer som tildeles til forskellige medarbejdere
Branchenyt

AutoPlanner Optimizer
Mindre stress i ruteplanlægningen, mere overskud på dine ruter.
Indhold fra partner
Lager & distribution

Tacho arkivering – arkiver fartskriverdata
Fra 1. februar 2021 kontrollerer færdselsstyrelsen mere strengt overskrivningen af køre- og hviletider i vejtransport. For at undgå bøder bliver god tacho -arkivering stadig vigtigere. Men hvilken rolle spiller arkivering af tachodata i disse kontroller? Og hvordan kan tacho -arkiveringssoftware hjælpe dig med dette?
Indhold fra partner
Innovation

Chauffør App effektiviserer SCL
Alt er Logistik - Vi er Logistik! Chauffør Apps bidrager til omkostningsreducering og minimering af Co2 aftryk.
Indhold fra partner
Innovation

IBC - monitorering
Lagerstyring, Transportmanagement, Sikkerhed! Bedre overblik, mindre administration, mere automatisering.
Indhold fra partner