PostNord hjælper med kundelønsomheden
Med det nye konsulenttilbud PostNord Insight vil PostNord bidrage til at øge virksomheders kundelønsomhed ved hjælp af blandt andet målgruppetilpasset kommunikation.
PostNord lancerer et nyt konsulenttilbud, der er baseret på en kombination af koncernens forbrugerindsigt og kommunikations- og logistikløsninger. Konsulenttilbuddet PostNord Insight skal bidrage til at øge kundelønsomheden i virksomheder ved hjælp af målgruppetilpasset kommunikation samt til at reducere kapitalbindingen gennem smarte logistikløsninger.
Læs også: PostNord køber Jetpak Borg
PostNord har omfattende forbrugerindsigt, som kan hjælpe kunderne med at nå den rigtige målgruppe i den rigtige kanal på det rigtige tidspunkt. Når vi hjælper vores kunder med at kommunikere effektivt med deres kunder, bliver deres kunder mere tilbøjelige til at foretage køb. Øget handel giver også større behov for velfungerende logistikløsninger med mindre kapitalbinding, siger administrerende direktør og koncernchef Håkan Ericsson fra PostNord.
Læs også: Nets vælger PostNord som distributionspartner
Koncernchefen forklarer, at de projekter, som PostNord Insight allerede har været involveret i, viser, at tilbuddet kan bidrage til at øge kundelønsomheden med cirka 20 procent ved at skabe mere effektiv kommunikation.
-SSM