17.12.2020 | Branchenyt
Optimér din forretning via digitale integrationer med FREJA
Indhold fra partner Hvad er dette?
Fragtkøbere bruger ofte meget tid på manuelle opgaver såsom booking af transporter, sporing af forsendelser og håndtering af fakturaer, men ville det ikke være rart, hvis du kunne spare tid og ressourcer ved at automatisere alle disse processer?
FREJA kan nemt hjælpe dig med at blive mere effektiv. Vi kan facilitere møder, hvor vi identificerer potentielle forretningsprocesser, der via integrationer med vores systemer kan forbedre effektiviteten. Potentialet er stort, da det giver dig mulighed for at reducere eller eliminere manuelle opgaver.
Hvis du bruger et TA-system som for eksempel Unifaun, Consignor, CargoFlux eller LogTrade, eller dit IT-system er i stand til at sende og modtage forsendelsesdata og fakturaer i et andet filformat, kan vi integrere systemerne.
Vi har masser af erfaring med at tilpasse EDI/API-løsninger, så de passer til vores kunders IT-systemer, og vi stræber altid efter at finde de bedste løsninger for vores kunder. Vi kan bruge filen fra dit IT-system til oprettelse af bookinger, og vi kan levere statusfiler eller fakturaer i dit foretrukne format via EAN-netværk. Vi er stærke i standarder, og vi er eksperter i at levere tilpassede løsninger.
Hvis du har outsourcet din logistik til FREJA eller en anden 3PL eller 4PL virksomhed, kan du også drage nytte af at udføre IT-integrationer med os. Når du placerer dine varer på vores lagre, kan vi integrere vores systemer med dine og indsamle stamdata, samt salgs- og indkøbsordrer automatisk fra dig og derefter returnere lige præcis den data, du har brug for. Dit system vil altid være opdateret med den nyeste information i 3PL-systemet, hvilket betyder, at du sparer tid og reducerer eventuelle fejl i de forskellige processer. Mulighederne er uendelige, og vi kan skabe en skræddersyet løsning, der dækker dine behov.
Hvis du har EDI-kompetencer og allerede har en slags EDI i flow, så lad os forbinde vores systemer.
Hvis du ikke har EDI, men ønsker at identificere det digitale potentiale i dine logistikprocesser, så lad os hjælpe dig. Vi er erfarne konsulenter og hjælper allerede flere kunder på deres digitale rejse.
Ønsker du at vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at optimere din forretning gennem IT-integrationer, så tøv ikke med at kontakte vores IT-integrationsmanager, Henrik Dejgaard, på hde@freja.com for at diskutere mulighederne.
Branchenyt

FREJA opkøber TL Trans i Finland
FREJA Transport & Logistics Oy, med hovedsæde i Turku, Finland, har opkøbt transportvirksomheden TL Trans, som har specialiseret sig i temperaturstyrede transportløsninger.
Indhold fra partner
Lager & distribution

FREJA hjælper Dansu med luftfragt af værnemidler fra Kina
Siden coronakrisen ramte Danmark i starten af året, har der været stor efterspørgsel på varer som håndsprit og mundbind. Den store efterspørgsel har den familieejede virksomhed, Dansu A/S, også kunne mærke.
Indhold fra partner
Branchenyt

Hvor sund og stærk er din forsyningskæde?
Hvornår tog du sidst temperaturen på din forsyningskæde?
Indhold fra partner
Branchenyt

FREJA tilbyder avancerede logistikløsninger i Polen
Szczecin er FREJAs nye hovedkontor i Polen og beskæftiger ca. 50 medarbejdere i forskellige administrative afdelinger, samt ca. 85 chauffører. Nogle funktioner understøtter hele FREJA Polen, mens andre er lokale aktiviteter.
Indhold fra partner
Branchenyt

Nye danske cabotageregler med store konsekvenser for miljøet
Cabotage er en betegnelse for indenrigstransport, som bliver foretaget med et transportmiddel, der er hjemmehørende i et andet land. Cabotage kan ske med alle transportmidler, dvs. skib, fly og, i vores tilfælde, lastbil.
Indhold fra partner
Branchenyt

FREJA udvider flåden med 75 nye trailere
FREJA har investeret i 75 nye Schmitz Cargobull Telematik gardintrailere fra TIP Trailer Services. Af de 75 nye trailere skal 50 af dem til FREJA i Polen, mens de resterende 25 trailere er til vores UK trafik.
Indhold fra partner