05.01.2021 | IT
Leje og lease IT. Bedre likviditet
Indhold fra partner Hvad er dette?
Leje og leasing af IT-udstyr til virksomheder har mange fordele, hvoraf den mest oplagte er besparelsen. Du slipper nemlig for at betale en stor sum penge på én gang, idet du ved leje og lease betaler løbende. Ligeledes slipper du også for selv at stå for opsætningen, samt spekulere på garanti og support – det sørger vi for. Læs mere om leje af hardware i denne artikel.
Ved at lease IT, kan pengene i stedet bruges på noget der giver afkast her og nu. Foto: ADDvision A/S.
Har du et større IT-projekt og ønsker du ikke at binde en stor driftskapital på en gang, er finansiel leasing et godt alternativ. Det betyder, at virksomheden ikke behøver betale hele beløbet til udstyr på én gang. I stedet kan pengene investeres i noget, der giver et afkast her og nu. Desuden har de fleste IT-produkter stadig en værdi efter aftalens udløb, men de kan afskrives allerede ved anskaffelsen.
Lease et IT-projekt
Et nødvendigt IT-projekt, der styrker din kerneforretning, kan trække stort på virksomhedens likviditet.
Derfor kan du lease hele dit IT-projekt, både software, hardware, rådgivning, kravanalyse, konsulenttimer og medarbejderuddannelse, når ADDvision er din IT-partner. Vi samarbejder med Nordea Finans, så vi kan tilbyde dig en individuel leasingløsning, der passer godt til din virksomheds økonomi, og hjælper jer med at realisere jeres langsigtede teknologiske behov.
IT-Leasing fordele:
- Leasingbetalingen begynder først, når vores implementering hos dig er gennemført
- Ved udløbet af leasingperioden ejer din virksomhed udstyret, når restværdien er betalt
- Konkurrencedygtige finansieringspriser
- Bedre likviditet, mens du driver din virksomhed med moderne teknologiske løsninger, der styrker jeres vækst
Eksempler på projekter, du kan lave leasingaftale på:
- Opgradér jeres ERP-løsning til Microsoft Dynamics 365 Business Central inkl. software og hardware
- Effektivisér jeres lager med en online lagerstyringsløsning (WMS)
- Opgradér jeres lokale servere og arbejdspladser
Lease dit IT-projekt hos ADDvision
Lyder det som et rigtigt valg for din virksomhed? Så kontakt os, og lad os give dig en gratis of uforpligtende vurdering af jeres behov og et budget for den månedlige ydelse. Det gør du ved at give os et ring på 44 53 03 33 eller skrive en mail til Supportchef & Partner Frederik Pedersen på fp@addvision.dk. Vi glæder os til at hjælpe dig.
Hvis du har spørgsmål eller får brug for hjælp, skal du bare ringe til vores IT-team på tlf. 28783592 eller sende en e-mail til support@addvision.dk
Brug for ny hardware? Lej din hardware. Overlad ansvaret til ADDvision
Hvem har lyst til tunge udgifter til IT-udstyr? Og opgaven med at holde det i topform? Opgraderinger, opskaleringer og nedskaleringer? Nej, vel? Derfor skal du overveje at leje din hardware direkte hos ADDvision. Hos os kan du leje alle former for IT-udstyr, der er en del af dit setup:
- Pc’er
- Bærbare
- Tablets
- Skærme
- Printere
- Servere & netværksudstyr
Du betaler en månedlig ydelse. Vi klarer alt andet.
Vi håndterer naturligvis opsætningen, så alt bare kører, når du tager det i brug. Vi har også styr på garantierne og varetager løbende service, support og eventuelle reparationer. Indledende hjælper vi med at give dig et overblik over dit behov og de forskellige muligheder for at opfylde det. Resultatet er, at du får netop det IT-setup, du har brug for. Og ændrer det sig pludseligt, er du ikke bundet.
Har du brug for mere? Eller mindre.
Hos os går det smidigt.
Vi justerer blot den månedlige pris.
Behovet for hardware kan hurtigt ændre sig. Både i opadgående og nedadgående retning. Så er det rart ikke at være begrænset og tynget af tidligere store investeringer. Hos ADDvision har sådan en situation en nem løsning. Du kan nemlig måned for måned ændre dine hardwarebehov … og skrue op og ned for de månedlige omkostninger.
Lejer du din hardware, kan du også let holde dig i front med de nye teknologier. Måske vil du op i ydeevne, måske kræver din nye software et moderne hardware-setup. Gør det. For du kan følge med uden en stor investering.
Beslutter du dig for at holde op med at leje, kan du vælge at returnere udstyret eller overtage udstyret til markedspris efter endt lejeperiode.
Uanset dine ønsker til hardware, kan det lade sig gøre hos ADDvision … og kræver blot en justering af den månedlige pris. Vi giver dig fleksibiliteten – uden risikoen.
Rådgivning, overblik og fleksibilitet
Det kan være svært nok selv at danne sig et komplet overblik over virksomhedens IT-behov nu og her … og næsten umuligt at forudsige fremtiden. Når du har ADDvision med på sidelinjen, derimod, har du samtidigt adgang til vores ekspertise, forretningsforståelse og IT-rådgivning på ledelsesniveau. Vi kan faktisk det hele, når det gælder IT og optimeringen af din forretning – så vi har også styr på sammenhængene med og integration til resten af din IT. Derfor giver vi dig overblikket, hjælper dig med at ramme den bedste løsning nu og her, og foreslår muligheder for fremtiden. Naturligvis får du også et budget på den månedlige pris, så du bevarer roen i din virksomheds økonomi.
Hvad koster hardware over tid?
Afskrivninger. Vedligeholdelse. Reparationer. Tidsforbrug. Support. Vil du gerne kalkulere det korrekt ind i dit regnskab – eller vil du hellere spare den tid, fordi du får en fast og rimelig månedlig ydelse, som er nem at budgettere med? Vi synes valget er nemt. Det er derfor, vi tilbyder dig at leje din hardware hos ADDvision.
Lej din nye hardware hos ADDvision
Lyder det som et rigtigt valg for din virksomhed? Så kontakt os, og lad os give dig en gratis og uforpligtende vurdering af jeres behov og et budget for den månedlige ydelse. Det gør du ved at give os et ring på 44 53 03 33 eller skrive en mail til Supportchef Frederik Pedersen på fp@addvision.dk. Vi glæder os til at hjælpe dig.
Hvis du har spørgsmål eller får brug for hjælp, skal du bare ringe til vores IT-team på tlf. 28783592 eller sende en e-mail til support@addvision.dk
IT

5 sandheder om Business Central
Microsoft Dynamics 365 Business Central – vil du have hele sandheden? Eller kun en halv sandhed?
Indhold fra partner
Branchenyt

Gratis seminar: Nyt ERP - Ærlig snak
Er du nødt til at skifte dit ældre ERP-system – eller? ERP-løsninger gennemgår for tiden store forandringer og der er både mange spørgsmål og hastige reaktioner. Kom og lær af vores over 30 års ERP-erfaring og får svar på dine spørgsmål.
Indhold fra partner
Branchenyt

Tips til at arbejde effektivt hjemme - med tillid
Vi er i IT-branchen, og har i lang tid brugt de redskaber og den adfærd, der giver gode resultater, når man arbejder hjemme. Her deler vi ud af tips, der kan gøre det nemmere for både leder og medarbejdere at få en positiv oplevelse ud af hjemmearbejde
Indhold fra partner
Branchenyt

Circular Computing - klima-ansvarlighed med garanti
Bæredygtige CO2-neutrale laptop-arbejdsstationer. Genbrug i topkvalitet. 3 års garanti. Spar 40 % på normalprisen.
Indhold fra partner
Branchenyt

Corona-virus: Sådan arbejder du og dine medarbejdere sikkert hjemmefra
Få 5 løsninger til sikker adgang og tilgang til data fra hjemmearbejdspladsen. Corona-virus kan du sikre dig imod ved at undgå nærkontakt med andre - men der er masser af andre vira, du skal tænke på.
Indhold fra partner

Lagerstyring som ledelsesværktøj hos Coze Aarhus A/S har givet stærk konkurrenceevne i et skarpt marked
COZE AARHUS arbejder dedikeret med SCL (Supply Chain Leadership) i virksomheden, der designer, producerer og sælger tøj, som er bæredygtigt produceret og STANDARD 100 by OEKO-TEX® certificeret.
Indhold fra partner