Toprent A/S: "PostNord Logistics går en ekstra mil for os"

Det er 2 år siden, at virksomheden Toprent A/S valgte PostNord Logistics som deres logistikpartner og det har de ikke fortrudt siden hen.

Fotograf: Per Bille.

Med en god portion jysk stædighed og gåpåmod er det, siden 1976, lykkedes Toprent A/S at skabe en af landets førende handelsvirksomheder indenfor salg af nonfoodprodukter såsom rengøring, hygiejne og vedligehold til den professionelle forbruger. Med en stærk global tilstedeværelse, sælger Toprent til alt fra offentlige instanser og sundhedssektoren til rengøringsselskaber og virksomheder verdenen over.

Meget er sket hos Toprent gennem tiden. De beskedne lokaler i Aarhus, hvor det hele startede, og hvor skrivebordet bestod af 6 kolli toiletpapir, er udskiftet med et domicil i Skanderborg. To ansatte er blevet til 45, og den orangefarvede Ford Granada Stationcar, som blev brugt til at transportere Toprents produkter i, er skiftet ud til fordel for PostNords Logistics lyseblå lastbiler. Og lige netop valget af PostNord Logistics var ikke en tilfældighed.

- Med PostNord Logistics har vi fået én logistikpartner, som med deres brede produktportefølje formår at imødekomme kompleksiteten i vores forretning og favne hele vores transportbehov. Det var derfor en kombination af pris, udvalget af services og muligheden for en one-stop-solution løsning, som gjorde udslaget tilbage i 2020, siger Ivan Lund Laustsen, Operations Manager og Michael Giversen, Warehouse Manager hos Toprent.

Logistikløsninger tilpasset modtagerkunden er afgørende

Hos Toprent er det ikke så meget salget af det enkelte produkt, som er i fokus men derimod salget af en løsning, som passer til den enkelte kundes behov. Med en bred kundeportefølje bestående af alt fra enkeltmandsvirksomheder til store komplekse koncernaftaler, er behovene differentierede. Dette stiller krav til den valgte logistikpartner.

- Vi går meget langt for vores kunder. Derfor har vi mange specialleveringer og farligt gods, hvor en standardlevering til kantsten bare ikke er tilstrækkelig. Afhængigt af kunden skal levering foregå på specifikke tidspunkter eller locations. Med hjælp fra et kartotek af tillægsydelser hos PostNord Logistics, kan vi løbende til- og fravælge services, så vi imødekommer vores kunder. Det er vigtigt for os, forsætter Ivan.

Stor tilfredshed med samarbejdet

Det er 2 år siden, samarbejdet mellem Toprent og PostNord Logistics startede, og intet tyder på, at det stopper her.

- Vi er meget tilfredse med samarbejdet. Vi oplever en rigtig fornuftig leveringskvalitet, meget få klager og generel stor kundetilfredshed. Der vil altid opstå udfordringer og problemer, men teamet hos PostNord Logistics er lydhøre, løsningsorienterede, dygtige til deres arbejde og forstår virkelig at sætte sig ind i vores DNA. De går den ekstra mil for os, afslutter Ivan.

Søger du en ny logistikpartner?

Det er ikke kun Toprent, som Postnord Logistics går en ekstra mil for. Hver dag arbejder vi hårdt på lige at gøre "det ekstra", som skaber verdensklasse kundeoplevelser for både den afsendende og modtagende kunde. Overvejer du en ny logistikpartner, så er du velkommen til at kontakte vores logistikspecialist Anders Ringive på anders.ringive@postnord.com eller på +45 52 28 98 70 for en uforpligtende dialog. Du er også velkommen til at læse mere om vores produkter eller indhente et digitalt tilbud.

Vi leverer! 

23.01.2023PostNord Logistics A/S

Sponseret

Ruteoptimering og mindre C02-udledning

04.01.2023PostNord Logistics A/S

Sponseret

Philipson Wine anbefaler nyt leveringskoncept med PostNord

07.12.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Vinlevering i original emballage: PostNord Logistics udvider med nyt, smart koncept

16.11.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Fra elev til leder på rekordtid

06.05.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Queen Flowers og PostNord Logistics leverer glæde på Mors dag

05.05.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Toprent A/S: "PostNord Logistics går en ekstra mil for os"