Kundeoplevelse

Strategi & ledelse

Styrk din forsyningskæde ud fra kunders kriterier

Supply chain-ledere måler deres forsyningskæder ud fra andre parametre, end deres kunder gør. Et større fokus på kundeoplevelsen kan hjælpe virksomheder med at opnå en stærk forsyningskæde, der tjener kundernes behov.

Planlægning

Stærke forsyningskæder giver tilfredse kunder

Det er klart, at e-handelens fremtid drejer sig om kunden. Kæmper som Amazon bruger allerede næste-generations teknologi i dag. Som et resultat er forbrugernes forventninger til hurtig levering og minimale omkostninger steget markant. Det skriver Carsten Lundin, salgschef I Norden hos det internationale logistikteknologifirma BluJay.

Indhold fra partner

Branchenyt

Indspark: Seks ting, som du skal forholde dig til, før du går i gang med Dropshipping

Strategi & ledelse

Case: Dansk fabrik fjerner papirarbejdet

Tilbage i 2016 skete alle registreringer på papirformularer, og opgaver blev tildelt når hvert skiftehold startede. I dag bruger Superfos Gluus app til at udføre over 25.000 opgaver og registreringer om året. Dette sparer tid og fører til færre fejl.

Indhold fra partner

Branchenyt

Førende europæisk forhandler vælger JDA for AI/ML- drevet Forsyningskæde Transformation

HEMA vil fremadrettet stole på JDA-løsninger, der er understøttet af Blue Yonder's kunstige intelligens (AI) og maskinindlæring (ML), for at give en forbedret kundeoplevelse og virksomhedernes rentabilitet.

Indhold fra partner

SCM 4.0

Robotter i butikker skal give bedre fulfillment

Moderne robotteknologi kan udnyttes til at både betjene kunder, holde styr på lagerbeholdningen i butikkerne og håndtere online ordre mere effektivt.

Strategi & ledelse

Prioritér kundeoplevelse over pris og vind kunderne over

En god kundeoplevelse er alfa og omega, når du som leverandør skal fastholde dine kunder. Særligt under coronapandemien er kunder begyndt at vægte pris lavere og service højere, viser ny undersøgelse fra SAS Institute.

Branchenyt

Coronatravlhed hos danske netbutikker ødelægger ikke kundeoplevelsen

Under COVID-19-pandemien har danskerne flyttet deres forbrug fra de fysiske butikker til de digitale. Men selvom der har været usædvanligt travlt hos mange netbutikker, er udfordringerne ikke blevet løst ved at skære ned på servicen. Tværtimod scorer de travle netbutikker højt, når man ser på kundernes loyalitet.

Branchenyt

RELEX's Detail trends forudsigelser for 2020

Er du også nysgerrig på hvad 2020 bringer? Her er vores bud!

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Ny vej til at sætte ledelse og videndeling i system

Viden og know-how er en del af enhver virksomhed. Men hvordan sætter virksomheder videndeling i system, så alle kan få gavn af den? Vi har talt med Rasmus Steen Malmstrøm, COO hos Gluus partner Bülow Management, for at høre om deres erfaringer med Gluu.

Indhold fra partner

IT

6 digitale omstillingsområder for produktionsvirksomheder

Vi er nået til et punkt, hvor graden af din digitale omstilling afgør, hvor succesfuld du bliver. Her er seks områder, hvor produktionsvirksomheder bør sætte ind og styrke deres digitale formåen.

Indhold fra partner

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere