Sådan forvandler du kundeoplevelsen gennem digital transformation

Teknologien har ændret forbrugernes vaner for altid – den giver forbrugerne adgang til det, de ønsker, præcis i det øjeblik, de har behov for det.

Digital transformation og kundeoplevelse.

06.06.2022

Sponseret

Columbus

Det stiller store krav til virksomhederne, da forbrugeren forventer personligt og relevant indhold på tværs af kunderejsen, der samtidig matcher den mobile enhed, de ønsker at bruge.

For at holde trit med nutidens forbruger skal din virksomhed derfor være i stand til at omfavne teknologien for at kunne levere en enestående kundeoplevelse. Men teknologi i sig selv er ikke løsningen til en uovertruffen kundeoplevelse. En succesfuld transformation kommer fra en dyb forståelse af sammenspillet mellem teknologi, virksomhedskultur og jeres forretningsprocesser. Og med den rette tankegang er belønningen enorm.

Sammen med Business Reporter har vi skabt en unik rapport, der undersøger, hvordan interne og eksterne faktorer påvirker din digitale transformation – og hvordan det forbindes til kundeoplevelsen.

I rapporten får du indsigt i, hvordan du:

  • håndterer forandringer.
    Forandringer er nødvendige for udvikling, men møder oftest modstand, hvorfor forandringsledelse bør blive prioriteret. For at gøre dine medarbejdere modtagelige over for forandringer får du i rapporten gode tips til, hvordan du navigerer sikkert gennem forandringsprocessen.
  • udvikler dine produkter til at være digitale firstmovers.
    Flere og flere virksomheder vælger at sælge deres produkter online, og derfor bliver det stadig vigtigere at nå et højt digitaliseringsniveau for at skille sig ud i et tætpakket e-handelslandskab.
  • skaber en bedre kundeoplevelse med en omnichannel-strategi
    Med alle de digitale touchpoints, der findes i kunderejsen i dag, er det altafgørende at være til stede på alle kanaler og kontaktpunkter. I rapporten undersøger vi, hvordan en omnichannel-strategi kan gøre det nemmere at forene og skabe overblik over dine kanaler og samtidig skabe en bedre og mere sammenhængende kunderejse.
  • inddrager digital transformation i din virksomhedskultur
    Når det kommer til digital transformation, er der nemt kun at fokusere på det digitale aspekt. Men transformationsdelen bør prioriteres i samme høje grad som dine digitale overvejelser. Vi forklarer, hvorfor organisationskulturen er vigtig, og hvordan du imødekommer kulturen, før du gennemgår et transformationsprojekt.

Download rapporten nu, og læs mere om alt ovenstående. Desuden forklarer vi:

  • hvad "disruption" betyder, og hvordan virksomheder kan genopfinde sig selv i en tid, hvor alle er besat af innovation.
  • hvordan du kan bruge teknologi til risikostyring, og hvordan klima, bæredygtighed og it-sikkerhed tager en stigende plads i e-handel.
  • hvordan du bedst kan indsamle, administrere og behandle data inden for din digitale transformationsstrategi.

Klik på linket nedenfor for at downloade din kopi af rapporten:

Hent din kopi gratis her

Mere fra...

21.11.2024Columbus

Sponseret

B&O’s digitale transformation skal styrke innovation og kundeoplevelse på samme tid

20.11.2024Columbus

Sponseret

IAMs vigtige rolle i Nuudays digitale transformation

19.11.2024Columbus

Sponseret

ATP om indkøb af IAM-løsninger: ”Skab dialog med leverandører og undgå impulskøb”

18.11.2024Columbus

Sponseret

Vestjyllands Andel sætter fokus på digitalisering og automatisering

10.06.2024Columbus

Sponseret

The Retailer's Guide to 2024 - Beyond superficial omnichannel

03.06.2024Columbus

Sponseret

The Retailer's Guide to 2024 - The rise of alternative revenue streams