Digitalt logistikværktøj optimerer din forretning

Vil du optimere dine processer, spare ressourcer i flere af dine afdelinger og give en bedre kundeservice? Som kunde hos PostNord Logistics får du adgang til et digitalt værktøj, som kan hjælpe dig med netop dette.

Få det fulde overblik over dine forsendelser

Når du sender paller- og stykgods med PostNord Logistics får du adgang til din helt egen digitale platform. Værktøjet hedder ’Min Side’ og er en online portal med adgang til en lang række data, rapporter og funktioner til gavn for dig og din arbejdsplads. Du kan få et indblik i, hvordan portalen ser ud i  videoen - enten til højre (computer) eller i bunden af artiklen (mobil).  

Som du ser, får du bl.a. 

  • Overblik over dine fakturaer og specifikationer
  • Indblik i statistikker for alle dine tidligere forsendelser
  • Live track & trace på dine igangværende forsendelser
  • Indsigt i den dokumenteret leveringskvalitet for alle dine forsendelser
  • Overblik over dine specifikke priser og valgte tillægsydelser
  • Muligheden for at foretage ad-hoc bookinger

Med dette kan du hjælpe din:

Økonomiafdeling, som på Min Side kan få fuld adgang til alle fakturaer. Du har derfor hele tiden et økonomisk overblik! 

Kundeserviceafdeling, der med Min Side nemt og hurtigt kan spore igangværende forsendelser, og dermed hjælpe dine kunder på vej. Dette kan tage din kundeservice til "next level".

Logistikafdeling, der med Min Side kan bruge forsendelsesstatistikken til mere præcis forecasting af dit fremtidige logistikbehov, og dermed spare dig for unødvendige logistikomkostninger. 

Giv også dine kunder den bedste oplevelse

For PostNord Logistics er det altafgørende, at det ikke kun er dig, som får den bedst tænkelige oplevelse med forsendelser af paller og stykgods. Samme gode oplevelse og indsigt skal dine kunder naturligvis også have. Vi har derfor udviklet PostNord appen, som kan bruges af den modtagende virksomhed eller privatperson.

Her bliver dine kunder løbende informeret om de forsendelser, som er på vej til dem fra dig. Med appen kan din kunde få automatiske notifikationer, når der er en opdatering på din forsendelse. Derudover kan de hele tiden selv følge med i processen fra start til slut.

”Vores konsekvente fokus på digitalisering giver vores afsendende- og modtagende kunder muligheder, som ikke er set før i branchen. Selvom jeg selv er stor tilhænger af en god og personlig service, så giver de digitale værktøjer en øget gennemsigtighed og fleksibilitet overfor vores kunder, som gør deres samlet logistik langt mere overskuelig. Nu kan vores kunder tilgå alle essentielle informationer og statestikker 24 timer i døgnet og naturligvis booke online når det passer dem. Det er derfor et solidt add-on til vores personlige kundeservice, som stadig er kerneelementet i vores forretning.” siger Søren Vase, CCO i PostNord Logistics.

Du kan læse mere om Min Side her. Du kan også få et uforpligtende tilbud på din palle- og godsdistribution inkl. adgang til Min Side her.

23.01.2023PostNord Logistics A/S

Sponseret

Ruteoptimering og mindre C02-udledning

04.01.2023PostNord Logistics A/S

Sponseret

Philipson Wine anbefaler nyt leveringskoncept med PostNord

07.12.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Vinlevering i original emballage: PostNord Logistics udvider med nyt, smart koncept

16.11.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Fra elev til leder på rekordtid

06.05.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Queen Flowers og PostNord Logistics leverer glæde på Mors dag

05.05.2022PostNord Logistics A/S

Sponseret

Toprent A/S: "PostNord Logistics går en ekstra mil for os"