TNT spiller bolden ud til kunderne
Transportleverandøren TNT søsætter i denne uge en ny kampagne, der giver virksomhedens erhvervskunder mulighed for at sparke virtuelle straffespark mod hinanden. Samtidig introduceres også en ny SMV-rettet bookingløsning.
Fodbold er verdens største sportsgren og et sprog, der kan forene mennesker på tværs af landegrænser og kontinenter, og det er den australsk-hollandske transportgigant TNT udmærket klar over.
Det er derfor med fodbold godt nok i en virtuel udgave som omdrejningspunkt at TNT i denne uge sparker en ny kampagne i gang, hvor virksomhedens mange tusinde erhvervskunder i 32 lande i Europa, USA og Canada kan udfordre hinanden i online straffesparkekonkurrencer.
Læs også: TNT afprøver elbiler til logistikopgaver
Navnet på kampagnen er Keep Scoring og ud over præmier til de bedste i form af billetter til europæiske topkampe og fodboldborde, så har initiativet også en sideløbende målsætning om at introducere TNTs nye online bookingløsning.
Løsningen er særligt rettet mod SMVerne i kundekredsen og har til formål at sikre en hurtigere og nemmere onlineoplevelse i forbindelse med booking af forsendelser, som det hedder i en pressemeddelelse. Det skal ske bl.a. gennem mere præcise prisoverslag og overblik over transittider for samtlige af TNTs fragtprodukter, ligesom der vil være integration med Google Maps for at finde og vise afhentnings- og leveringssteder.
-AK