Modebranchen
15.08.2024SCM.dk
En presset modebranche skal tænke strategisk
Danskerne bruger færre penge på nyt tøj, sko og smykker. Flere danske modebrands er under pres. Det viser en ny modeanalyse fra Deloittes. Men virksomhederne kan bruge modgangen som løftestang til at justere deres forretning, siger brancheleder Morten Steinmetz.
11.12.2018SCM.dk
Maersk og modegiganter sammen i FN-klimaaftale
Maersk er gået sammen med en stribe af verdens største modebrands, bl.a. H&M, Adidas, Puma og Hugo Boss i en aftale under FN, der, ligesom den danske shippinggigant selv, stiler efter nuludledning i 2050. De lange forsyningskæder er en af de store udfordringer, bemærker Puma.
Hold dig opdateret med SCM.dk
Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.
Udgiver
Copyright 2023