Første integration mellem butiksløsning og instore tv
Sport-Master viser kun tv-spots med varer, der er på lager i den enkelte butik.
Sport-Master viser kun tv-spots med varer, der er på lager i den enkelte butik - til glæde for kunder, medarbejdere og bundlinje . Den unikke integration til butikssystemet er den første af slagsen i Danmark, og den bevirker, at når der i en butik bliver udsolgt af en vare, som vises på skærmene, fjernes den automatisk fra playlisten. Løsningen er leveret af EG A/S.
”Det er især integrationen mellem vores eksisterende løsninger, der er i særklasse. Den gør nemlig, at vi kan genbruge data flere steder. Og det sparer os mange mandetimer og dermed lønkroner hver eneste dag, både på kædekontoret og i butikkerne”, fortæller IT- og distributionschef Anders Hede fra Sport Danmark, der er kædecenter for Sport-Master.
Sport-Master kører 18 landsdækkende kampagner om året. Hver kampagneperiode varer i 14 dage og bliver markedsført med husstandsomdelte tilbudsaviser. I disse perioder er playlisterne i deres instore tv forudbestemt af kæden og indeholder udvalgte tilbud fra tilbudsavisen og webshoppen samt generelle imagespots.