Nye graduates får kundekontakt i løbet af kort tid
Bredana Axcite oplever stor søgning til graduate program og mange kvalificerede ansøgere. Tre graduates er startet på det etårige forløb
Bredana Axcites graduate program er gået ind i sit andet år, og tre graduates er startet på kontorerne i henholdsvis Aarhus og Kolding.
Programmet giver mulighed for en ”guidet” overgang fra universitet til job. Og stillingerne er eftertragtede, fortæller Talent Manager Alexander Marco Outzen.
”Igen i år har vi oplevet stor søgning og mange meget kvalificerede ansøgere," fortæller han.
Bredana Axcites mål med programmet er at uddanne konsulenter, som fra starten får indblik i den måde, Bredana Axcite arbejder på.
”Vi er i vækst og kan se en fordel i at rekruttere nye medarbejdere ad denne kanal og sætte vores præg på deltagerne i programmet,” siger Alexander Marco Outzen.
De fire graduates fra første år er alle blevet ansat som Application Consultants, og fastansættelse af de tre som konsulenter er også målet for dette års program.
Indholdet i programmet er stort set uændret.
”Vi har justeret en smule efter de tilbagemeldinger, vi har fået fra det første års graduates,” fortæller Alexander.
De tre nye graduates har allerede været med ude ved en kunde som føl.
”Vi var så heldige, at vi kort tid efter, at de var startet, skulle lave en behovsanalyse, og her havde de mulighed for at komme med ud og få et indtryk af, hvordan det foregår, og hvad der skal lægges vægt på,” fortæller Alexander.
To Supply Chain graduates og en Finance graduate
24-årige Stine Frank er den ene blandt to graduates med en uddannelsesmæssig baggrund inden for Supply Chain. Hun har læst Operation and Supply Chain Analytics på Aarhus BSS.
Hendes Supply Chain kollega i graduate teamet er 26-årige Michael Juul Kristiansen, der har en kandidatgrad i Styring og Ledelse fra Syddansk Universitet i Kolding.
Lau Kure Nielsen, 27 år, er den første graduate inden for Finance i Bredana Axcite. Han er cand.merc. i Management and Accounting Control fra Aarhus BSS.
Alle tre har høje forventninger til forløbet og ser frem til at udvikle sig personligt og fagligt.