Et enestående Track & Trace produkt i 'real time' på national distribution
FREJA har lanceret et enestående produkt med 'real time' information om, hvor den enkelte kundes forsendelser befinder sig helt på gadeniveau - med maksimum 15 minutter forsinkelse
Efter at FREJA i 2011 og 2012 implementerede flådestyring samt track & trace på internationale trafikker, har FREJA nu implementeret fuld track & trace i det nationale distributionssystem. Systemet er ikke blot det normale statusrapporteringssystem, men en real time information om, hvor den enkelte kundes forsendelse befinder sig her og nu. Det unikke er, at informationen er helt nede på gadeniveau med maksimum 15 minutters forsinkelse. Dvs. kunden har hele tiden nem adgang til at se, hvor godset befinder sig.
FREJA har investeret i scannere og printere, der succesfuldt er blevet installeret og implementeret. Fra 1. februar 2014 er PDA-scannere tilknyttet samtlige FREJA distributionsbiler i Danmark. Godset bliver scannet ved afhentning, på terminalen og ved levering.
FREJA tilbyder sine kunder et track & trace produkt med fuld sporbarhed hele vejen, idet systemet ligeledes er tilkoblet FREJAs flådestyring. Al information er tilgængelig for kunderne via WEB i real-time.
Det er et unikt produkt, FREJA tilbyder i forhold til, hvad der ellers bliver tilbudt på markedet fortæller FREJAs indenrigschef Jens Henrik Olesen. Som eksempel nævner han: Kunden har mulighed for at modtage underskrift via e-mail, straks efter at godset er modtaget. Ligeledes kan vores kunder få foto dokumentation ved eventuelle skader. En anden unik service er vores printfunktion, hvilket betyder, at såfremt kunden ikke selv har mulighed for at printe labels, kan det klares af FREJAs chauffører ude hos kunderne.
Er du interesseret i produktet, se demofilmen: www.freja.dk/film
eller
har spørgsmål omkring FREJAs track & trace, er du velkommen at kontakte Jens Henrik Olesen,
Indenrigschef FREJA Danmark
Tlf.: +459670 5286 eller mail: jens.henrik.olesen@freja.com