Medlemsprofiler Se alle
Mode
Strategi & ledelse

BESTSELLER skærer 500 tons CO2 om året gennem brugt madolie
Transporten af BESTSELLERs tøj bliver mere klimavenlig, når de danske virksomheder FREJA og BESTSELLER vil benytte biodiesel-lastbiler på fragt i Norden og flere europæiske lande. Det bidrager til en konkret, markant CO2e-reduktion og er et skridt mod mere klimavenlig transport.
Branchenyt

Machine Learning giver onlinekunderne bedre betjening – og fanger hurtigere svindlerne
Der er ikke noget mere generende ved onlineshopping end at få afvist sit betalingskort eller ikke at kunne gennemføre købet, fordi systemet nægter at acceptere ens brugerdata.
Indhold fra partner
Lager & distribution

Modeindustrien lancerer initiativ for at mindske CO₂-udledning i forsyningskæderne
IAF lancerer et CO₂-forbedringsinitiativ med det formål at hjælpe den globale mode- og livsstilsbranche med at reducere drivhusgasserne i logistikken.
Branchenyt

På vej mod datadrevet detailhandel: Sæt ambitionsniveauet højt – og start lavt
Webbutikkerne har i snart mange år vist den fysiske detailhandel, hvordan Utopia ser ud: Et slaraffenland af indsigt og viden om kundernes præferencer, vaner og købsmønstre.
Indhold fra partner
Branchenyt
Indspark: Fra klik til kontanter. Sådan styrer du trafikken til din e-handel
Strategi & ledelse
Indspark: Begræns returtømmermændene efter onlineshoppingfesten
Branchenyt

Onlineværktøj afslører svindel og snyd i de fysiske butikker
Danske retail-butikker mister årligt over 2,5 milliarder kroner på grund af tyveri, refunderingssvindel, rabatsvindel med mere. Men kunstig intelligens og machine learning kan hjælpe med til at nedbringe tabet.
Indhold fra partner
Branchenyt

Mode og shipping containere mødes i Louis Vuitton reklame
For at promovere deres nye forårskollektion for mænd, har Louis Vuitton fået mode og fragt til at møde hinanden i en særlig udstilling.
IT

Hvor meget BI er der i tilbuddet på en god Bordeaux?
Mange tror, at hvis de vil arbejde på at gøre virksomheden datadrevet med BI og data analytics, så handler om at være god til it. Sandheden er, at it er den mindste del af opgaven.
Indhold fra partner
Branchenyt
Indspark: Innovativt butikskoncept appellerer til den nye shopper
Branchenyt
Indspark: Derfor er en transparent forsyningskæde essentiel, hvis du vil have succes i detailbranchen
Branchenyt
Indspark: 6 tech-drevne måder din fysiske butik kan erobre Black Friday
Seneste nyt
BESTSELLER skærer 500 tons CO2 om året gennem brugt madolie
Indhold fra partner
Onlineværktøj afslører svindel og snyd i de fysiske butikker
Indhold fra partner
Machine Learning giver onlinekunderne bedre betjening – og fanger hurtigere svindlerne
Mode og shipping containere mødes i Louis Vuitton reklame
Modeindustrien lancerer initiativ for at mindske CO₂-udledning i forsyningskæderne
Indhold fra partner
Hvor meget BI er der i tilbuddet på en god Bordeaux?
Indhold fra partner