Mode og shipping containere mødes i Louis Vuitton reklame

For at promovere deres nye forårskollektion for mænd, har Louis Vuitton fået mode og fragt til at møde hinanden i en særlig udstilling.

Louis Vuitton er stort fransk luksusmærke. Arkivfoto..

08.03.2021

SCM.dk

En gruppe af røde shipping containere er kommet på verdensturné. De skal promovere Louis Vuittons nye forårskollektion for mænd i en række af verdens største byer.

Udstillingen, der fører skibsfragt og mode sammen, kommer forbi Paris, Tokyo og Shanghai blandt andre. Det skriver Seatrade Maritime News. 

Shipping containerne er pyntet med sjove karakterer og ’statements’ som ”Do not open”. Den inviterer turister til at tage selfies med den – en opfordring som mange har taget til sig rundt omkring på ”verdensturnén”.

Kilde: Seatrade Maritime News

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

18.04.2024SCM.dk

Fremtidens plastproduktion skal udvikles af CO2

18.04.2024SCM.dk

Logistikaktør går sikkerheden efter i sømmene

14.04.2024Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

10.04.2024SCM.dk

Et væld af nye emballageformer står på spring i Danmark

09.04.2024Industriens Fond

Sponseret

Kan vi klare os uden Kina?

05.04.2024Global AGV

Sponseret

5 fordele ved at skalere din produktion med AGV

03.04.2024WITRON Group

Sponseret

20 years of successful partnership

02.04.2024SCM.dk

Cybersikkerhed giver nye karriereveje for unge

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle