03.10.2022  |  Branchenyt

Case: Er jeres pakkeshop gearet til Black Friday og julegave kaos?

Indhold fra partner Hvad er dette?

Læs hvordan en butik med pakkeshop har opgraderet deres håndtering af pakker. De har sikret sig meget hurtig betjening af kunder og sparer dagligt medarbejderressourcer. De har bedre overblik over pakkerne og lokation af pakker sker nu nemt og effektivt.

BB Data har udviklet en app specifikt til pakkeshops, som gør håndteringen af pakker mere effektiv og giver lageroverblik og glade kunder.

Er du på udkig efter en effektiv løsning til optimering af din pakkeshop? Så kan BB Datas specielt udviklede app blive dit nye uundværlige værktøj.

Ved at bruge ét samlet lagersystem, der fungerer på tværs af alle de fragtfirmaer I må samarbejde med, sikre I, at jeres pakkeshop eller postbutik er gearet til travlhed. Især ved juletid oplever de fleste pakkeshops en stor stigning i antallet af pakker der ind- og udleveres. Fragtfirmaerne som PostNord og GLS har specifikke systemer og måder, hvorpå pakker skal ind- og udleveres, og de er alle forskellige.  BB Datas løsning er et system til alle jeres pakker på lageret – uanset fragtfirma.

Lagersystemet simplificerer jeres rutiner i pakkeshoppen og er en nem måde at optimere aog styrke flowet i pakkeshoppen.  BB Data har allerede hjulpet en SuperBrugsen, der oplevede udfordringer med lagerstyring og flow til en mere effektiv pakkeshop. 

Læs mere om casen og løsningen her

Mere fra BB Data Teknik A/S

BB Data Teknik A/S

www.bbdata.dk

Vi leverer totalløsninger til din virksomhed BB Data har fokus på professionel effektivisering af IT løsninger til lager- og logistik virksomheder samt en lang række andre brancher. Vi har specialiseret os i labelprintere, stregkodescannere, håndterminaler, truck computere, trådløse netværk, fragtlabels & mærkning. Lad os…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere