20.08.2020  |  Planlægning

En stram udgave af S&OP hjalp Nissens Automotive gennem covid-19

Den danske leverandør til det internationale automotive-eftermarked etablerede hurtigt en smallere og hurtigere sales & operations planning proces med hyppigere frekvenser, da coronapandemien ramte. Det hjalp virksomheden til hele tiden at være tæt på udviklingen på både leverandør- og kundesiden.

Bliv medlem og vær en del af fremtidens forretning – prøv 30 dage gratis

Opret medlemskab
Annonce: (Artiklen fortsætter efter annoncen)

Mere fra Poul

Poul Breil-Hansen

Redaktør, SCM+Logistik & SCM.dk

Poul has special knowledge within complex business elements such as operations and supply chain management, warehouse management and logistics, business IT, process excellence, lean/six sigma, strategy development and execution, financial management, business intelligence, innovation, CSR etc.

Se profil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere