Delfi Technologies

Branchenyt

Case: Ny app sørger for at håndterminaler ikke forsvinder hos NORMAL

NORMAL har vokseværk og forsætter væksten. I dag har butikskæden rundet 270 butikker i 6 lande. Væksten stiller store krav til en stærk it-infrastruktur. Derfor har NORMAL blandt andet fået udviklet en ’Find My Device’ app.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Dynamiske priser øger indtjeningen hos dansk hvidevarekæde

El-Salg Center Aalborg er en af Nordjyllands førende butikker inden for hårde hvidevarer. Nu har butikken taget skridtet videre, og indført dynamiske priser gennem brug af prisrobot og elektroniske prisskilte.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Store ambitioner hos dansk legetøjskæde

Der er fuld fart på hos indehaveren af Kids Coolshop i Vordingborg og Næstved. Her har man netop åbnet nyt kæmpelager til webshoppen og de fysiske butikker. Samtidig er der investeret i elektroniske prisskilte.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Erfaren MENY-købmand viser vejen frem

Den 1. maj 2020 fik Dalgaard Supermarked, MENY Hørsholm, ny købmand. Her startede et generationsskifte med den erfarne købmand, Lasse Simonsen, i spidsen. Han vil fortsætte butikkens succesfulde rejse og har allerede introduceret flere nye tiltag.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Mere end 400 Coop butikker har fået elektroniske hyldeforkanter

Tilbage i 2010 fik den første Coop-butik elektroniske hyldeforkanter fra it-virksomheden, Delfi Technologies. Teknologien har udviklet sig meget siden da og i dag er løsningen taget i brug i mere end 400 af Coops butikker.

Indhold fra partner

Lager & distribution

Dansk virksomhed lancerer ny komplet abonnementsløsning til håndterminaler

Komplet håndterminalløsning til lager, butik og servicefolk. Abonnementsmodel med fast månedlig ydelse, fuld tryghed og ingen uforudsete udgifter. Alt er samlet i en overskuelig pakke - og det er både hurtigt og enkelt at komme i gang.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Voice picking hjælper Imerco på centrallageret

Isenkramkæden Imerco anvender stemmestyret plukning (voice picking) på deres centrallager til at optimere plukkeprocesser. Her foregår varepluk til butikkerne ved hjælp af en stemmebaseret løsning med trådløse headsets.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: BAUHAUS først med ny teknologi til Click & Collect

BAUHAUS har implementeret en ny løsning, der hjælper personalet med at plukke varer til Click & Collect. Ved hjælp af elektroniske hyldeforkanter og håndterminaler, er det blevet langt hurtigere og nemmere at finde vej til de rigtige varer.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: En gang købmand – altid købmand

I begyndelsen af 2020 fik SPAR i Jyderup ny indehaver. I forbindelse med overtagelsen satte den nye købmand gang i en større opgradering af butikken. Nye tiltag skal give kunderne en forbedret oplevelse med blandt andet elektroniske hyldeforkanter.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Løvbjerg indfører elektroniske hyldeforkanter i alle butikker

Det går godt for den privatejede, jyske supermarkedskæde Løvbjerg, som har oplevet stor fremgang i 2020 og kunne slutte året med 18% vækst. Kæden investerer derfor også i modernisering og flere digitale tiltag. Senest har Løvbjerg indført elektroniske hyl

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Norske Byggfag vælger elektroniske hyldeforkanter fra Delfi Technologies

Med Breece elektroniske hyldeforkanter fra Delfi Technologies sikrer byggemarkedet, Byggfag Mehamn i Norge, altid samme pris og information på hylden som i kassen.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: NEYE donerer alt overskud til godt formål

Mange virksomheder donerer i dag penge til velgørende formål. Hos NEYE går hele overskuddet til et godt formål, da NEYE-fonden siden 1977 har øremærket det årlige overskud til kræftforskning. Alene de seneste 5 år, er det blevet til 50 millioner kroner.

Indhold fra partner

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere