Københavns Maskinservice får hjælp af digitale prisskilte

Københavns Maskinservice, en førende leverandør af maskiner og udstyr til håndværkere og servicefolk, har implementeret digitale prisskilte fra Delfi Technologies for at sikre branchens bedste priser i både webshop og fysisk butik.

Foto: Delfi Technologies A/S

Københavns Maskinservice, en førende leverandør af maskiner og udstyr til håndværkere og servicefolk, har implementeret digitale prisskilte fra Delfi Technologies for at sikre branchens bedste priser i både webshop og fysisk butik.

Hos Københavns Maskinservice finder man alt i have-park produkter blandt kendte mærker som Husqvarna, Stihl, Pellenc, Vitra, Multione, Eurodumper, Bobcat, Melex, Nicodan, Ferrari, Billy Goat m.fl. Kunderne er dedikerede håndværkere og servicefolk, der handler B2B og søger efter de nødvendige maskiner og produkter til deres arbejde. 

Som kunde hos Københavns Maskinservice kan man vælge at handle online i virksomhedens webshop. Her finder man branchens bedste priser på alt fra minigravere og plæneklippere til motorsave og reservedele. Man kan også møde op fysisk op i butikken hos Københavns Maskinservice i Hvidovre, hvor det også er muligt at få lavet service og reparationsopgaver. 

Mads Bach, der er direktør hos Københavns Maskinservice, fortæller, at virksomheden ønskede at opretholde priskonsistens mellem den fysiske butik og webshoppen for at sikre de samme gode priser begge steder. Løsningen blev fundet hos Delfi Technologies, hvor man fandt hjælp til at integrere systemet med digitale prisskilte.

- Digitale prisskilte er en ekstra hjælp i hverdagen og giver os mulighed for at synkronisere priserne på varerne i realtid mellem butik og webshop, fortæller han.

Foto: Delfi Technologies

Foto: Delfi Technologies

Foto: Delfi Technologies

Gennemsigtighed og brugervenlighed i centrum

Implementeringen af digitale prisskilte er ikke blot en opgradering af butikkens interne prishåndtering, men også et træk, der skaber en mere gennemsigtig og brugervenlig oplevelse for kunderne. Håndværkere og servicefolk, der ofte er på udkig efter specifikke produkter og priser, vil nemlig nu kunne stole på, at priserne på hylderne i butikken nøjagtigt afspejler priserne i webshoppen.

Med de digitale prisskilte kan Københavns Maskinservice opdatere priser, tilføje produktinformation og køre kampagner på tværs af deres butik og webshop med lethed. En automatisering, der er med til at frigøre tid og ressourcer, som ellers ville være blevet brugt på manuel opdatering af priser og information om varer.

Optimering giver bedre kundeoplevelse

Det nye system med digital skiltning viser vejen for, hvordan teknologi kan forbedre optimere interne processer og samtidig være med til at forbedre kundeoplevelsen.

For kunderne betyder dette ikke blot mere nøjagtige priser, men også en hurtigere og mere effektiv indkøbsproces, hvor man er sikret de korrekte priser og oplysninger.

- Helt konkret har vi fået et værktøj til at kunne forbedre kundeoplevelsen i vores butik, siger Mads Bach.

Om Københavns Maskinservice

Københavns Maskinservice tilbyder et stort udvalg af have- og parkmaskiner til erhverv og privat. Virksomheden leverer totalløsninger med både salg, service og reparation af maskiner for alle typer erhverv.

Om Delfi Technologies

Delfi Technologies er en europæisk it-virksomhed, der udvikler og sælger stregkodeløsninger i forbindelse med vareregistrering og digitale prisskilte- primært til detail-, lager og logistikbranchen, samt sundhedsvæsnet. Delfi Technologies er vokset markant de senere år og råder i dag over 140 medarbejdere med kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Italien og Vietnam.

Mere fra...

12.11.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Trinity Hotel & Konference - En digital forvandling af gæsteoplevelsen

06.11.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Digitalt ansigtsløft hos Lunderskov Apotek

05.11.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

AV-Connectrion - Digitale prisskilte – et bindeled mellem fysisk butik og webshop

31.10.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Ringsted Apotek - Et skridt nærmere en moderne kundeoplevelse

29.10.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Digitale prisskilte giver en bedre oplevelse hos Købmandsgården

24.10.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Digitale prisskilte løfter kundeservice til nye højder