10.12.2020 | IT
BluJay hjælper speditører med at fremskynde digital transformation med nye 21.0 softwareudgivelser
Indhold fra partner Hvad er dette?
BluJay lancerer ny kundeportal samtidig med den seneste udgivelse af deres webbaserede Transportation Management for Forwarders, specialbygget til at imødekomme behovene hos nutidens speditører.
BluJays applikation TMFF er en enkelt løsning til komplet styring af forsyningskæden - luft-, sø- og indlandsfragt - specialbygget til globale speditører, multi station-operationer og single station speditører. Arkivfoto.
Manchester, Storbritannien og Holland, MI - 10. december 2020 - BluJay Solutions, en førende udbyder af global forsyningskædesoftware og -tjenester, lancerer ny Customer Portal samtidig med udsendelsen af Transportation Management for Forwarders 21.0, deres webbaserede globale, multimodale speditionssoftware.
”BluJays TMFF 21.0 tilbyder speditørerne een løsning til at digitalisere håndteringen af deres forsyningskæde for alle transportmodes, fra tilbud til afvikling samt fordelen ved en kundeportal, der giver deres kunder let adgang til kritiske forsendelsesdata,” udtaler Ritu Rooney, Senior Global Product Manager hos BluJay Solutions. ”Vi lytter til vores kunder og forstår, at procesautomatisering, synlighed og levering af en fremragende kundeoplevelse er afgørende for enhver speditørs succes. BluJays seneste udgivelser leverer de moderne løsninger, som speditørerne har brug for for at konkurrere og klare sig.”
Lancering af kundeportal
Med Transportation Management for Forwarders 21.0 lancerer BluJay Customer Portal, en samarbejdsportal til synlighed og reservation, der giver speditørernes kunder let adgang til deres vigtigste forsendelsesdata samt foretage reservationer online. Løsningen eliminerer genindtastning af data, reducerer fejl og øger produktiviteten. Blandt funktionerne i Customer Portal er dashboards, der fremhæver vigtige milepæle og undtagelser; track and trace med anonym eller godkendt adgang samt tilbud, bookinger og dokumenthåndtering. Kundeportalen giver statusopdateringer i realtid og automatiske underretninger, hvilket strømliner kundeengagementet.
”Kundeportalens API-baserede ramme muliggør øjeblikkelig adgang til og fra den operationelle database, hvilket hurtigt får informationen helt ud til vores speditørers kunder. Vores kunder fortæller os, at de sætter pris på den intuitive grænseflade og allerede finder værdi i realtidssynligheden,” tilføjer Rooney.
Transportation Management for speditører 21.0
BluJays applikation Transportation Management for Forwarders (TMFF) er en enkelt løsning til komplet styring af forsyningskæden - luft-, sø- og indlandsfragt - specialbygget til globale speditører, multi station-operationer og single station speditører. Den webbaserede løsning 21.0 har en ny strømlinet brugergrænseflade og navigation der giverforbedret brugereffektivitet, en portefølje af webtjenester og API'er, plus et splinternyt To-Do List-modul samt forbedringer af Global Shipment View og mere intuitiv moduladgang. Yderligere lande og områder er frigivet til Customs Management-Global integration samt yderligere opdateringer til AES.
BluJays TMFF håndterer forretning og drift i mere end 100 lande, håndterer flere sprog, valutaer og tidszoner og giver synlighed i hele forsendelsens livscyklus. Applikationen automatiserer nøgleprocesser, hvilket reducerer tid og omkostninger til at håndtere hver forsendelse, hvilket resulterer i bedre kundeservice og evnen til at differentiere sig på et konkurrencepræget marked.
For mere information eller for at aftale en demo, besøg www.blujaysolutions.com.
Strategi & ledelse

Fem ting virksomheder skal være opmærksomme på efter Brexit
Brexit påvirker både handels- og logistikløsninger for et betydeligt antal danske virksomheder. Mange kender eller forstår endnu ikke helt de nye regler og implikationer. Her er fem gode råd til at komme i gang.
Indhold fra partner
Planlægning

Tid til at tage højde for et rekordstort antal pakker hver dag
Tiden, hvor vi kan undre os over, hvor mange pakker der sendes ved specielle lejligheder, som før jul, er forbi. Vi kan forvente konstant højt pres fra e-handelen i fremtiden. Det er tid til at stressteste i hele forsyningskæden med applikationer i forhold til de nye niveauer. Det skriver Carsten Lundin fra BluJay.
Indhold fra partner
Branchenyt

Kan pandemien få os til at handle mere lokalt?
Hverken Brexit eller COVID-19 vil betyde afslutningen på den globale handel. Men begge dele peger fingeren mod en udvikling, som vi har været vidne til i et stykke tid - nemlig et løft for mere lokalt producerede varer.
Indhold fra partner
IT

No speed limits
BluJay’s Transportation Management is the leading platform for shippers managing their own freight across all modes of transportation around the globe.
Indhold fra partner
Sourcing

Brexit vil påvirke væksten af særlige fagområder
Fire ud af ti logistikfagfolk siger, at handelsusikkerhed er den største barriere for innovation i forsyningskæden i deres virksomheder. Carsten Lundin, Director Sales, BluJay Solutions A/S hos BluJay Solutions, forudsiger at fire roller i forsyningskæden, vil vokse i lyset af Brexit blues.
Indhold fra partner
IT

The Tech Platform Built for LSPs
Giving new meaning to frictionless supply chain.
Indhold fra partner