PostNord og Zalando forlænger logistikaftale med tre år
Aftalen omfatter hele Norden, hvor PostNord er eneleverandør af logistikløsninger til Zalando.
”Vi er meget glade for, at Zalando har valgt at forlænge vores samarbejde. Det er PostNords kerneydelse på logistikmarkedet, vi leverer til virksomheden: pakker til forbrugere i hele Norden. Det fortsatte samarbejde er et bevis på vores evne til at vokse med vores kunder og levere strategiske ydelser, som opfylder de konstant skiftende behov,” siger PostNords administrerende direktør, Håkan Ericsson, om den aftale med tøjfirmaet Zalando, som man netop har forlænget.
Læs også: PostNord slår portene op til Danmarks største gods- og pakketerminal
Aftalen inkluderer transport fra Zalandos lagerbygninger til PostNords centre samt distribution til forbrugerne. En af tjenesterne er gratis afhentning af returforsendelser inden for en time på det sted, som forbrugeren har valgt til levering.
Zalando er glade for samarbejdet
”Vores kunder er altafgørende for vores forretning, og smidig levering og returnering indgår som en del af vores tilbud til dem. Lige siden vi udvidede vores forretning til også at omfatte Norden, har PostNord bevist sit værd som en pålidelig partner for Zalando, hvilket har medvirket til at øge brugervenligheden og dermed kundernes tilfredshed. Det er meget positivt for os og vores kunder i Norden, at dette vellykkede samarbejde fortsætter,” siger Kenneth Melchior, adm. direktør for Nordeuropa, Zalando.
Læs også: Distributionsbranchen ser ind i en usikker fremtid
Zalando har været kunde hos PostNord siden 2010. Den forlængede aftale gælder frem til juli 2021.
- SN