18.05.2022  |  IT

PJM og 9altitudes: Sådan gør du et stort Business Central projekt til en succes

Indhold fra partner Hvad er dette?

I løbet af 2021 har PJM arbejdet intensivt med at implementere et helt nyt ERP-system baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Et af de primære mål med den nye ERP-løsning var at sikre, at der var større gennemsigtighed i forhold til den faktiske kostpris på de maskiner, som PJM designer og fremstiller. Dette kræver dokumentation på indkøbssiden og på lagersiden og bedre værktøjer til at registrere enhver komponents vej fra indkøb til installeret løsning.

Ét godt råd virksomheden giver til andre efter projektet: Opret en tværfaglig projektgruppe

"Mit råd til andre virksomheder vil være at nedsætte en stærk tværfaglig projektgruppe, der kan arbejde sammen med et team af superbrugere fra de enkelte afdelinger – den tværfaglige gruppes opgave er at sørge for, at alle vinkler bliver belyst".

Allan Torp, afdelingsleder, mekanisk design, PJM

Læs flere gode råd og få indsigt i PJM's implementeringsprocess

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere