Ny og tidssvarende app til timeregistrering fra Intempus

Appen er den første i en række af lanceringer i 2018 fra Intempus Timeregistrering, så også brugeroplevelsen rykker helt frem som den bedste på markedet for digital tidsregistrering.

Intempus' nye app.

Intempus’ brugere har for nylig fået en noget anden app at se. For første gang i flere år har Intempus’ app til smartphone nemlig fået en større visuel overhaling, så den nu fremstår helt opdateret i forhold til, hvad der er blevet 2018-standard.

”I mange år har vores klare førsteprioritet været at lave Danmarks mest fleksible system til papirløs timeregistrering. Vi ville hellere sidde til møde med kunderne og sælge noget funktionelt end noget ekstraordinært pænt. Men nu nåede vi efterhånden derhen, hvor der også kunne afsættes ressourcer til at gøre noget ved appens visuelle udtryk og samtidig hæve brugervenligheden. Derfor er det rigtigt tilfredsstillende nu at se på en app, som, vi synes, ligger helt i toppen på såvel funktionalitet som design,” siger Christophe Zafiryadis, som er administrerende direktør og produktchef i den fem år gamle virksomhed.

Fremover er appen identisk på både iOS og Android. Sidstnævnte version havde ellers fået opdateret sit design, mens iOS-versionen i udgangspunktet lignede den første version af appen. Farvetemaet er ændret fra Intempus’ dybblå til firmaets sekundære farve cyan. Derudover er der tilføjet en række genveje, så det bliver endnu nemmere at registrere sit arbejde, hvad enten der er tale om timer, udlæg, materialer eller en af de mange andre ting, Intempus kan håndtere.

“Før gik det hurtigt, men nu tager det jo slet ingen tid”

En af dem, der har oplevet forskellen fra den gamle til den nye app er Janni Nielsen, som er selvstændig bogholder med sin virksomhed JN Bogføring. Hun er begejstret for ændringerne.

“Jeg synes, det nye design har gjort appen endnu nemmere at bruge, og det er blevet endnu hurtigere at manøvrere rundt i Intempus. Før gik det også hurtigt, men nu tager det jo slet ingen tid,” siger Janni Nielsen og tilføjer.

“Brugerfladen er blevet bedre og mere overskuelig. Det er blevet endnu lettere at tilføje flere registreringer på sagerne. Man kan se timerne for alle dagene i ugen, og det gør det nemmere at holde øje med, om alt er blevet registreret. Derudover synes jeg, overskriftslinjen med alle dagene og de registrerede timer for hele ugen er en rigtig lækker detalje. Den giver et hurtigt overblik, og det er nemt at springe rundt mellem dagene og ugerne,” siger hun.

Første af flere lanceringer

2018 er stadig relativt ung, og derfor er det planen, at Intempus-brugerne kommer til at opleve flere større lanceringer inden længe. Der kommer nye integrationspartnere og flere funktionaliteter samt ikke mindst et meget efterspurgt planlægningsmodul. Og så får det bagvedliggende administrationssystem også snart et større visuelt eftersyn.

”Vi er efterhånden nået derhen med vores system, at det kan håndtere kunder fra de fleste brancher og af så varierende størrelse, at vi virkelig vil rykke produktet her i 2018. Det nye design i Intempus Admin bliver lavet ud fra samme udgangspunkt som appen, og vi håber på at have det klart i løbet af kort tid,” slutter Christophe Zafiryadis.

Hvis du er blevet nysgerrig på at se Intempus’ nye app i levende live, kan den naturligvis hentes i App Store og Google Play. Og bliver du så begejstret for det nye design, at du også får mod på at registrere tid i det, kan du gratis prøve Intempus i 30 dage.

11.11.2024Intempus ApS

Sponseret

GPS-baseret kørselsregistrering: Vejen til øget produktivitet og medarbejdertilfredshed

08.11.2024Intempus ApS

Sponseret

Digital tidsregistrering: Nøglen til ressourceoptimering og overholdelse af nye lovkrav

05.12.2018Intempus ApS

Sponseret

Intempus klar med største lancering nogensinde: Helt nyudviklet administrations- og planlægningssystem

06.04.2018Intempus ApS

Sponseret

Ny og tidssvarende app til timeregistrering fra Intempus

13.02.2018Intempus ApS

Sponseret

Gør arbejdsdagen nemmere med Intempus mobile timeregistrering