28.04.2014  |  IT

Netto tester elektroniske hyldeforkanter fra Delfi

Indhold fra partner Hvad er dette?

Delfi Technologies, der er leverandør af digitale display-løsninger, tester nu sin Breece-løsning med nye elektroniske hyldeforkanter i fem udvalgte Netto-butikker.

En test af Delfi Technologies Breece-løsning med Displaydatas nye elektroniske hyldeforkanter påbegyndes nu i fem af Nettos butikker i Danmark.

Netto tester Breece-konceptet med henblik på at optimere daglige processer omkring vareinformation på hylden, placering af varer og logistikflow.

Det nye koncept skal være med til at forbedre informationen på hylden og bidrage til en bedre oplevelse for kunderne. Samtidig skal konceptet være med til at forenkle hverdagen for medarbejderne ude i butikkerne.

Test skal udfordre tankesættet
Testen skal ifølge Nettos driftschef Martin Frost Roesgaard åbne op for en lidt anderledes måde at tænke butiksdrift på.

”Formålet med testen er at udfordre den måde, de fleste tænker på i dag, og se hvordan vi kan forbedre de daglige processer, der ligger bag informationsflowet ude i butikkerne", siger Martin Frost Roesgaard.

Netto Ølby i Køge og Netto Storcenter Nord i Århus er de første ud af de fem butikker, som skal teste Breece-konceptet med de nye elektroniske hyldeforkanter.

Læs også: Delfi indgår it-aftale med SuperGros

Breece er en løsning med elektroniske hyldeforkanter, som giver mulighed for at vise al information grafisk på hylden. I dag er Breece installeret i mere end 450 butikker i Danmark, Sverige, Norge, Island, Grønland og Ungarn, oplyser Delfi i en pressemeddelelse.

- JKK 

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere