Kunderejse
14.05.2024Columbus
Sponseret
Case: B&O's digitale transformation skal styrke innovation og kundeoplevelse på samme tid
Efter mere end 30 år med et egenudviklet og vidt forgrenet IT-system vil B&O nu gå standard. Med Columbus som rådgiver og sparringspartner har B&O sat gang i en omfattende digital transformation med løsninger, der matcher det nye B&O’s struktur, forretningsmodel og vision for kundeoplevelser, der er på niveau med virksomhedens luksusprodukter.
07.09.2021Bredana Solutions A/S
Sponseret
Fra lead til loyal kunde: Kan I håndtere hele kunderejsen i ét system?
De fleste Field Service løsninger giver en lang række servicefunktioner. Til gengæld halter det et andet sted: Der mangler sammenhæng til data, historik og resten af kunderejsen. Se hvad du går glip af, hvis ikke dit Field Service system er smeltet godt sammen med CRM-systemet.
Hold dig opdateret med SCM.dk
Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.
Udgiver
Copyright 2023