Invoice Workflow håndterer købsfakturaer - med afstand

Distribution af fysiske bilag kan være en tung og arbejdskrævende proces under almindelige omstændigheder. I denne krisetid er opgaven ret umulig. Digitalisering og automatisering af hele købsfaktura arbejdsflow’et effektviserer og skaber overblik.

01.05.2020

Sponseret

Norriq

Nu, da mange medarbejdere sidder hjemme, er det manuelle blevet endnu sværere, og der er på dette felt som på mange andre behov for digitale løsninger.

Invoice Workflow fra NORRIQ digitaliserer og automatiserer håndtering og godkendelse af købsfakturaer.

Løsningen tager hånd om processerne lige fra modtagelse og registrering til godkendelse og arkivering.

Medarbejderne i kreditorbogholderiet slipper for indtastninger, opfølgning over for godkendere og bortkomne eller for sent betalte fakturaer.

Ideel løsning i en tid med behov for øget digitalisering

NORRIQ’s Invoice Workflow løsning er leveret til rigtig mange kunder.

”Tillægsløsningen er gennemafprøvet, og kunderne er glade for den,” siger Lars Black, Group CTO og leder af NORRIQ’s afdeling for softwareudvikling.

Blandt andet benyttes Invoice Workflow af den danske fødevarekoncern DanHatch. Se interview med kunden her. 

Den totale digitalisering af hele købsfakturahåndterings- og godkendelsesprocessen passer som hånd i handske til en tid, hvor vi generelt skruer ned for den fysiske kontakt og op for den digitale.

”Med Invoice Workflow får virksomheden en løsning, hvor det bliver muligt at distribuere bilag til godkenderne, uanset om de er på kontoret eller sidder derhjemme. Papirfakturaerne erstattes af en godkendelsesportal, hvor man kan se bilaget, kontere og godkende – og eventuelt knytte sine kommentarer til det,” siger Lars Black.

”Fakturadata aflæses ved modtagelsen, og det hele gemmes i et digitalt arkiv. Det er supersmart.”

Du kan downloade en produktfolder, som giver overblik over løsningens muligheder, her

Bygget til NAV og Microsoft Dynamics 365 Business Central

Invoice Workflow er bygget til jer, der har Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central.

”Løsningen er født til at være integreret med ERP-systemerne fra Microsoft. Det har tre store fordele: Nem implementering, samme logik, og at data vedligeholdes ét sted,” siger Lars Black 

Han fortæller videre, at løsningen nu også er kommet på Microsoft AppSource, der vil være stedet, hvor tillægsløsningerne til Dynamics 365 Business Central Cloud vil blive hentet fra.

”Premieren på AppSource gik over al forventning. Løsningen blev købt af to kunder på de første tre dage!” fortæller Lars Black.   

15.05.2020Norriq

Sponseret

Spildolietanken bestiller selv tømning når den er fyldt

12.05.2020Norriq

Sponseret

Hvorfor kan I med fordel tage en PIM løsning med, når I opgraderer jeres ERP-system?

08.05.2020Norriq

Sponseret

Hvordan bliver e-handel en integreret del af en B2B virksomhed?

05.05.2020Norriq

Sponseret

10 ting I bør overveje, før I går i gang med Power BI. Se tjekliste

01.05.2020Norriq

Sponseret

Invoice Workflow sikrer effektivitet og overblik

01.05.2020Norriq

Sponseret

Invoice Workflow håndterer købsfakturaer - med afstand