GLS klar med ny brandkampagne
I efteråret løftede GLS sløret for en ny brandidentitet, og nu er Danmarks bedst ratede pakkedistributør klar med en ny brandkampagne.
Den danske kampagne er en del af en større international revitalisering af GLS, som sidste år fik ny identitet. I en række korte og lidt længere film til TV, digitale og sociale medier bliver det nye omdrejningspunkt ”Er det vigtigt for dig, er det vigtigt for os” emotionelt formidlet.
”Vi er meget bevidste om, at vi ikke bare leverer pakker fra A til B. Vi leverer minder, overraskelser og ikke mindst forventningens glæde. Det er dét, vi fokuserer på i vores nye kampagne,” siger Jana Hartwich, Director IT & Commercial Services.
”Hver eneste forsendelse er vigtig for både afsender og modtager, og det er altafgørende for os at leve op til den tillid, de bogstavelig talt lægger i vores hænder. Det er et ansvar, vi gør os umage for at leve op til hver dag. Og det afspejles heldigvis også i vores ratings på Trustpilot”.
Den nye kampagne går i luften 7. juni. Se filmen her og læs mere på gls-group.eu/DK/da/erdetvigtigtfor
Om GLS:
GLS er blandt de største pakkedistributører i Danmark. Hver dag leverer vi alt fra kærlige hilsner til forretningshemmeligheder. Med mere end 1200 GLS-biler og 1.750 pakkeshops, er vi altid tæt på dig. Vi leverer, hvor det passer dig bedst, og sørger for, din pakke kommer hurtigt og sikkert. Fra vi får pakkerne i hånden, går der under 24 timer før pakken er fremme hos vores danske modtagere.
Vi ved, hvor meget indholdet i pakkerne betyder, så vores mantra er: Er det vigtigt for dig, er det vigtigt for os.
Kontaktinfo:
Mail: presse@gls-denmark.com
Web: https://www.gls-nyheder.dk/contact_people