Coop vælger Atea
Atea har vundet en serviceaftale hos Coop Danmark, der gælder alle 1.200 Coop-butikker.
Dagligvarekoncernen Coop Danmark har valgt Atea, der leverer løsninger til it-infrastruktur, som serviceleverandør i alt fra netværksudstyr, printere, kasseapparater og mobile devices til pcer.
Aftalen skal blandt andet sikre, at ingen kunder går forgæves i Coop Danmarks butikker, fordi et af de 5.100 kasseapparater ikke virker.
Atea har med 300 certificerede serviceteknikere mulighed for en total geografisk dækning med hurtige responstider, så de 1.200 Coop-butikker får så lille en nedetid som muligt.
Det betyder, at Atea rykker ud over hele landet på under fire timer og løser butikkernes it-problemer på stedet uanset om problemet er på Bornholm, i Sønderjylland eller på Sjælland.
En sikker serviceløsning, som giver stabil drift, er afgørende for vores forretning. Atea giver os en total geografisk dækning med hurtige responstider kombineret med en strategisk forståelse for løsninger, der kan accelerere vores resultater, siger René Munk-Nissen, it-direktør i Coop Danmark.
Serviceaftalen er bygget op om en win-win-model, hvor Atea og Coop Danmark sammen udvikler en optimeret serviceløsning, oplyser Atea i en pressemeddelelse.
- JKK