7 trends der præger CRM systemet lige nu
CRM systemer er ikke længere blot opbevaring af kundernes kontaktoplysninger, men et uundværligt redskab til at analysere adfærd og omdanne kunderelationer til salg. Sørg for at I får nok ud af jeres kundeindsigter. Download guiden.
Vi ved alle, at kundeloyalitet ikke kommer af sig selv og ikke bliver hængende, uden at blive fodret. Derfor er det lige nu vigtigere end nogensinde at skille sig ud med en ekstraordinær indsats. Kunderne ønsker personlig og præcis information– på det helt rette tidspunkt i kunderejsen.
CRM er nu i højere grad ’Customer engagement’ – et bredt forretningssystem der omfavner alle kunderelaterede data og kontaktflader. Det stiller krav til IT platformen, der nu skal kunne rumme flere data, men som også skal kunne anvende disse data intelligent i forretningsudviklingen.
En samlet IT platform kan tilgås fra de forskellige forretningssystemer i virksomheden. Her kan eksempelvis produktionsdata, kundedata og salgshistorik samles under ét og gøre det tydeligt for alle i virksomheden, hvilken værdi den enkelte kunde har – eller kommer til at få – for forretningen.
Får I nok ud af jeres kundeindsigter? Se hvad fremtidens CRM system kan gøre for jer.