13.08.2021  |  Strategi & ledelse

7 trends der præger CRM systemet lige nu

Indhold fra partner Hvad er dette?

CRM systemer er ikke længere blot opbevaring af kundernes kontaktoplysninger, men et uundværligt redskab til at analysere adfærd og omdanne kunderelationer til salg. Sørg for at I får nok ud af jeres kundeindsigter. Download guiden.

Vi ved alle, at kundeloyalitet ikke kommer af sig selv og ikke bliver hængende, uden at blive fodret. Derfor er det lige nu vigtigere end nogensinde at skille sig ud med en ekstraordinær indsats. Kunderne ønsker personlig og præcis information– på det helt rette tidspunkt i kunderejsen.

CRM er nu i højere grad ’Customer engagement’ – et bredt forretningssystem der omfavner alle kunderelaterede data og kontaktflader. Det stiller krav til IT platformen, der nu skal kunne rumme flere data, men som også skal kunne anvende disse data intelligent i forretningsudviklingen.

En samlet IT platform kan tilgås fra de forskellige forretningssystemer i virksomheden. Her kan eksempelvis produktionsdata, kundedata og salgshistorik samles under ét og gøre det tydeligt for alle i virksomheden, hvilken værdi den enkelte kunde har – eller kommer til at få – for forretningen.

Får I nok ud af jeres kundeindsigter? Se hvad fremtidens CRM system kan gøre for jer. 

Download guiden med 7 trends der præger CRM systemet lige nu

Mere fra Bredana Solutions A/S

Bredana Solutions A/S

https://www.bredanasolutions.dk/

Med over 30 års ekspertise fra branchen, optimerer og digitaliserer vi arbejdsgange og processer med Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV), Sales & Marketing (CRM) og Field Service. Kernen i vores virksomhed er, at vi forstår din forretning - og derfor er mange af vores konsulenter hentet fra industrien, hvor de selv har arbejdet med produktion, logistik eller…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere