7 trends der præger CRM systemet lige nu

CRM systemer er ikke længere blot opbevaring af kundernes kontaktoplysninger, men et uundværligt redskab til at analysere adfærd og omdanne kunderelationer til salg. Sørg for at I får nok ud af jeres kundeindsigter. Download guiden.

Vi ved alle, at kundeloyalitet ikke kommer af sig selv og ikke bliver hængende, uden at blive fodret. Derfor er det lige nu vigtigere end nogensinde at skille sig ud med en ekstraordinær indsats. Kunderne ønsker personlig og præcis information– på det helt rette tidspunkt i kunderejsen.

CRM er nu i højere grad ’Customer engagement’ – et bredt forretningssystem der omfavner alle kunderelaterede data og kontaktflader. Det stiller krav til IT platformen, der nu skal kunne rumme flere data, men som også skal kunne anvende disse data intelligent i forretningsudviklingen.

En samlet IT platform kan tilgås fra de forskellige forretningssystemer i virksomheden. Her kan eksempelvis produktionsdata, kundedata og salgshistorik samles under ét og gøre det tydeligt for alle i virksomheden, hvilken værdi den enkelte kunde har – eller kommer til at få – for forretningen.

Får I nok ud af jeres kundeindsigter? Se hvad fremtidens CRM system kan gøre for jer. 

Download guiden med 7 trends der præger CRM systemet lige nu

03.04.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Sådan bliver de stigende priser en gevinst

30.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Hvornår kan nedetid forhindres?

27.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Skab stabil indtjening trods svingende tider

24.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

5 områder hvor du med fordel kan forbedre din Business Central løsning

09.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

5 ting AR kan styrke i din værdikæde

03.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Undgå de klassiske fejl med struktureret dokumenthåndtering