Velkommen til det Nye SCM.dk: Digital transformation og brugervenlighed i fokus
Nyt og tidssvarende design med fokus indhold, temaer, mobile brugere og nye annonceringsmuligheder – SCM.dk sætter en ny mediestandard for SCM-og logistikbranchen.
Vi er begejstrede for at kunne løfte sløret for en markant opdatering af scm.dk. Opdateringen afspejler, hvordan vi ser nichemedier som medieplatforme og communities.
Rasmus Brylle, direktør og udgiver, forklarer: "Hos Horisont Gruppen har vi omdefineret vores tilgang til medier. SCM.dk er ikke kun en kilde til nyheder, som man primært finder andre steder; det er en medieplatform, hvor vi går et spadestik dybere. Vi vil levere værktøjer til optimering af forsyningskæden og folde relevante agendaer ud i samarbejde med vores læsere og annoncører. Det er vores bud på en ny virkelighed i en digital tidsalder."
Samarbejde med LinkedIn
Foruden de løbende nyheder og perspektiverende artikler introducerer vi med den ny platform et nyt tema-format, som udvikles løbende i et tæt samarbejde med branchens eksperter og leverandører. Temaerne er fokuserede på aktuelle emner, problemstillinger og løsninger. Udover eksponering på SCM.dk og i de løbende nyhedsbreve vil temaer også blive distribueret via LinkedIn, så vi kan aktivere nye læsere. Det sker gennem målrettede kampagner og deling via mediets egen følgerskare.
Vi vil ikke bare levere nyheder. Vi vil være vedkommende, relevante og nærværende for vores læsere og skabe resultater for vores partnere.
Rune Walther Hansen, Customer Operations Manager
Rune Walther Hansen, Customer Operations Manager i Horisont Gruppen, udtaler: ”Vi vil ikke bare levere nyheder. Vi vil være vedkommende, relevante og nærværende for vores læsere og skabe resultater for vores partnere. Specialtemaerne er vidensdelende og engagerende. Når de skabes i samarbejde med vores partnere, giver det os dels mulighed for at udforske nøgleområder og præsentere løsninger for læserne, som rækker udover det, redaktionen alene kan bidrage med. Dette forstærker vores ambition om at levere brugbart og vedkommende indhold i samarbejde med hele branchen."
Mobiltilpassede nyhedsbreve
Udover websitet har nyhedsbrevet også fået en markant opgradering og er nu bedre tilpasset den stigende mængde af mobile brugere på SCM.dk. Det nye mobiltilpassede design sikrer, at indholdet vises korrekt og læsbart uanset skærmstørrelse, hvilket giver en forbedret brugeroplevelse. Dette betyder, at vores læsere nemt kan holde sig opdaterede med de seneste nyheder og indsigt, selv når de er på farten.
Kreative formater og nye målgrupper
Gitte Kastrup, annoncechef, uddyber: "Den nye platform fremhæver vores dedikation ved at tilbyde annoncører et væld af engagerende formater. Fra det trykte magasin SCM+Logistik og vores nyhedsbrev til vores online medieplatform og den dynamiske verden af podcasts kan brands skabe omfattende kampagner, der gør indtryk på tværs af alle vores kanaler.
Desuden udvider vores samarbejde med mediekanaler som CSR.dk og Maritimedanmark.dk mulighederne for annoncører, hvilket giver mulighed for kommunikation til en bredere, men samtidig fokuseret, beslutningstagende målgruppe tværs af faggrupper, professioner og industrier."
Om de tre medier
SCM.dk henvender sig til top- og mellemledelse på strategisk og taktisk niveau – COO’er, CSCO’er, driftsdirektører, supply chain managers, logistikchefer, lagerchefer, indkøbschefer, produktionschefer inden for områderne transport, lager, planlægning, produktion, IT, økonomistyring, logistik, Supply Chain Management, strategisk indkøb, traditionelt indkøb, på tværs af brancher/ industrier, rådgivning/konsulenthuse m.v.
CSR.dk, som også går i luften på en ny platform lige om lidt, er for alle, der vil have eller give indsigt og viden om arbejdet med bæredygtighed og CSR. Vi vil bruges til inspiration, overblik og forståelse på tværs af brancher/ industrier. Vi vil motivere virksomheder til at tænke bæredygtigt.
Læserne af CSR.dk er top- og mellemledelse på strategisk og taktisk niveau. De bærer titler som CEO, bæredygtighedschefer, CSR-ansvarlige, sustainability managers, ESG-managers og andre med interesse i bæredygtig omstilling.
MARITIMEDANMARK.dk Den danske maritime branche - Det Blå Danmark er landets største eksporterhverv, med en andel på 20 procent. Branchen beskæftiger knap 100.000 personer, hvor godt en tredjedel er kontorjobs.
Maritimedanmark.dk favner hele den maritime branche og de underindustrier der knytter sig hertil. Vi rammer bredt - fra direktionsgangen i børsnoterede rederier, ansatte i salgs- og marketingafdelinger, bunkerleverandører, havnevirksomheder, skibsdesignere, offshore virksomheder - til danske søfarende og filialer verden over.
Kontakt Horisont Gruppen a/s for yderligere info: +45 5350 6060.