UPS Freight Forwarding har de mest tilfredse og loyale kunder
Et nyt studie baseret på mere end 1.500 interviews placerer fragtgiganten UPS på førstepladsen inden for kundetilfredshed og loyalitet. Sikkerhed, fleksibilitet og teknologi er vigtige parametre.
Det amerikanske transportfirma UPS' freight forwarding business har branchens højeste kundetilfreds og loyalitet.
Det viser den sjette udgave af et uafhængigt performance benchmarking-studie fra Mastio & Company, der er baseret på interviews med mere end 1.500 freight forwarding-ansvarshavende beslutningstagere fra hele verden.
“UPS Freight Forwarding lytter omhyggeligt til, hvad deres kunder, særligt små og mellemstore virksomheder, fortæller, og vi ændrer vores kultur og vores ydelser efter det”, siger Philippe Gilbert, præsident for UPS Supply Chain Solutions.
Værdi i sikker forretningsmodel, levering til tiden og valgfrie ydelser
Studiet identificerer områder, der giver stor værdi for freight forwarding-speditører og beslutningstagere, inklusive fokus på en sikker forretningsmodel, levering til tiden og valgfrie ydelser.
Beslutningstagere inden for freight forwarding har også markeret sporing af forsendelser og rettidige notifikationer som afgørende faktorer, der skaber tilfredshed og værdi for deres forretning.
“Når forsyningskæderne bliver mere komplekse, gør UPS det lettere for kunderne at navigere i de mange facetter af global handel ved at bruge vigtige teknologiske værktøjer”, siger Mike Harrell, præsident i UPS Freight Forwarding Europe og tilføjer:
Læs også: UPS udvider jernbanefragten mellem Kina og Europa
“Vores ekspertise som en af verdens største fragtselskaber og med løsninger som Flex Global View minimerer risiko og maksimerer vores kunders succes”.
- JMA