EN TRAVL HVERDAG SKAL FUNGERE OPTIMALT
Hos Roulunds Braking er der travlt, så derfor vil de gerne have service når der er brug for den. Da vi kom ud og besøgte Roulunds Braking første gang, havde de problemer med at deres tidligere serviceleverandør lavede mange fejl reparationer, hvilket førte til mange arbejdstimer og mange reparationer. Derudover var det forskellige teknikere der kom ud og de havde kontakt med.
Det blev besluttet at Roulunds Braking startede ud med, at vores servicetekniker kom og lavede en prøve reparation på en stabler. Det var de meget tilfredse med og efter en god dialog og fokus på Roulunds Brakings behov, blev serviceaftalen indgået og som John Bøgedal – Proces Engineering manager - siger, så ’tilgodeser serviceaftalen begge parter’.
Ifølge John Bøgedal overgik servicen ’helt smertefrit og det var en god oplevelse’.
Valget som serviceleverandør faldt på Mitsubishi Forklift Trucks, på baggrund af gode tilbagemeldinger fra medarbejderne ’at det var en god service og nogle behagelige mennesker der kommer fra Mitsubishi’.
SAMARBEJDET NU EFTER DET FØRSTE ÅR?
Roulunds Braking startede ud med at ville prøve Mitsubishi’s service af, i et år. De fik tilknyttet en fast tekniker Geert Hansen, som de har et meget godt samarbejde med. John Bøgedal fortæller - ’responstiden er kort, vi har endnu ikke oplevet, at der ikke er kommet en tekniker samme dag som vi har ringet, og der er god dialog om priser når der er reparationer’. Derudover udtaler John at det er ’rart at alt er elektronisk og der kommer reporter så snart tekniker har været på besøg og afsluttet opgave.’
De er så tilfredse med vores service, at de har valgt at udskifte deres gamle gastrucks, med 2 nye EDiA EX elektriske gaffeltrucks. John Bøgedal udtaler at der var ’God sparring og dialog i forbindelse med valg af nye maskiner ved udskiftning’.
På billedet ses:
John Bøgedal – Proces engineering manager – Roulunds Braking (tv)
Geert Hansen – tekniker ved Mitsubishi med 35 års erfaring i branchen (th)