SAS Cargo er fortsat verdens bedste inden for luftfragt
SAS Cargo beholder sin position som verdens bedste, når det kommer til kvalitet i luftfragt. Det viser en netop offentliggjort septemberopgørelse fra Cargo iQ.
Den IATA-drevne organisation Cargo iQ har netop offentliggjort sin septemberopgørelse som afslører, at SAS Cargo fastholder positionen som verdens bedste, når det kommer til kvalitet i luftfragt.
Læs også: SAS Cargo er hovedsponsor til FlyPharma-konkurrencen
SAS Cargo bekræfter selv, at selskabet igen topper listen ifølge IATA's Customer Performance Index. Indekset er en vigtig indikator, fordi det afspejler en fastlagt og ensrettet måling af gensidig kvalitet mellem luftfartsselskaber og speditører.
Med det seneste resultat har SAS Cargo toppet indekset seks ud af de seneste 12 måneder.
”Dette er resultatet af det fortsat fremragende teamwork, der eksisterer på tværs af hele SAS-organisationen og hos vores partnere. Kvalitet er en vital del af vores DNA, og det, at blive rangeret som nummer ét i verden igen er et meget tilfredsstillende resultat af vores fortsatte målsætning om at tilbyde vores kunder det højest mulige serviceniveau”, siger CEO for SAS Cargo Group, Leif Rasmussen.
Cargo iQ skaber og implementerer kvalitetsstandarder for luftfragtsindustrien globalt.
Læs også: Svag 2019 for luftfragten
“Vi forbedrer konstant processerne i vores daglige arbejde. Vi har strukturerede opfølgninger på KPI’er og en uafbrudt dialog med vores Handling Agents, både for at sikre os korrigerende foranstaltninger og en proaktiv tilgang til potentielle forbedringsområder", siger Erling Kirkeby, der er chef for Handling & Quality Management i SAS Cargo, og afslutter:
"Jeg er både stolt og glad for at se, at denne indsats har ført til så tilfredsstillende resultater”.
-SMP