28.05.2014  |  Lager & distribution

Nyt samarbejde målrettet webhandlen

Indhold fra partner Hvad er dette?

Pakkepost-aktøren Swipbox får Hans Schourup som samarbejdspartner på intralogistik og emballageløsninger.

Fremover vil intralogistik-leverandøren Hans Schourup og pakkepost-aktøren Swipbox samarbejde om at tilbyde løsninger, der især er målrettet de webbutikker, der sælger varer direkte til forbrugerne.

Læs også: 27 procent af englænderne shopper på nettet

Hos Hans Schourup, der har til huse i Viby ved Aarhus, ser man store perspektiver i samarbejdet.

”Via Swipbox kommer vi i kontakt med webmarkedet, som bare vokser og vokser. Vi har en række produkter inden for intralogistik, der kan optimere webhandlens flow af varer, sådan at varerne kommer hurtigere gennem deres interne system og ud til forbrugerne”, siger salgsdirektør Christian Haldager fra Hans Schourup.

Produkterne er alt lige fra rulleborde, pakkevogne og palleløftere til kuverter, æsker og folie. Andre produkter kan for eksempel være pallereoler og højlager-reoler.

En komplet emballageløsning
Også hos Swipbox ser man fordele ved det nye samarbejde.

”Gennem samarbejdet har vi mulighed for at tilbyde vores kunder en komplet emballageløsning, som er skræddersyet til swip-boksene”, siger Henrik Gedde Moos, CEO hos Swipbox. 

Læs også: Post Danmark vil være dansk e-handels silkevej

Swipbox blev etableret for et år siden og har over 350 bokse stående rundt om i landet, blandt andet i supermarkeder. Der er tale om selvbetjeningsautomater, hvor forbrugerne kan afhente deres pakker.

- JKK 

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere