MENY Toften: Moderne madmekka i absolut topklasse

Valbys nye madmekka er kommet til byen med åbningen af MENY Toften på et travlt trafikknudepunkt ved Toftegårds Plads. MENY Toften er MENY-butik nummer 115 i Danmark og kæden forventer at åbne yderligere to MENY-butikker i 2024 i Skovlunde og Grenå.

Foto: Delfi Technologies

Valbys nye madmekka er kommet til byen med åbningen af MENY Toften på et travlt trafikknudepunkt ved Toftegårds Plads. MENY Toften er MENY-butik nummer 115 i Danmark og kæden forventer at åbne yderligere to MENY-butikker i 2024 i Skovlunde og Grenå. 

I Valbys nye kulinariske oase kan man opleve det bedste fra MENY. Den næsten 1400 kvadratmeter store nye forretning byder på enestående oplevelser og inspirerende sortiment, herunder slagterafdeling, delikatesse, fiskehandler, Bodenhoff bageri samt et omfattende udvalg af specialiteter, drikkevarer og meget andet.

MENY er en del af Dagrofa, en koncern, der driver flere forskellige detailkæder, herunder MENY, Spar, Min Købmand og Let-Køb. MENY-kæden blev lanceret i 2009 af Dagrofa og har siden da etableret sig som en af Danmarks førende supermarkedskæder med fokus på kvalitet, service og fødevareoplevelser.

MENY Toften er ingen undtagelse – her står et stærkt hold af passionerede medarbejdere klar til at hjælpe kunderne med høj faglighed, suveræn kvalitet, et særligt sortiment og masser af inspiration.

Vores digitale prisskilte er en værdifuld ressource, som gør det muligt for medarbejderne at fokusere endnu mere på at levere en høj kvalitet af kundeservice og personlig rådgivning. Det er med til at forbedre kundeoplevelsen.

Tim Velic købmand, MENY Toften

Digitale prisskilte forbedrer kundeoplevelsen

MENY Toften har valgt at implementere digitale prisskilte fra Delfi Technologies for at skabe en dynamisk og opdateret indkøbsoplevelse for kunderne. Samtidig letter det de daglige rutiner for medarbejderne og frigør tid til at levere den gode service, som kendetegner MENY.

Automatiseringen af priser og vareinformation sikrer, at der altid er nøjagtige og opdaterede oplysninger på hylderne. Dette frigør medarbejdernes tid til at fokusere på andre vigtige opgaver i butikken.

– Vores digitale prisskilte er en værdifuld ressource, som gør det muligt for medarbejderne at fokusere endnu mere på at levere en høj kvalitet af kundeservice og personlig rådgivning. Det er med til at forbedre kundeoplevelsen, udtaler Tim Velic, der er købmand hos MENY Toften.

Foto: Delfi Technologies

Foto: Delfi Technologies

Foto: Delfi Technologies

Foto: Delfi Technologies

Foto: Delfi Technologies

Undgå køen med Scan & Betal koncept

Med kædens “Scan & Betal”-koncept kan kunderne spare tid i køen ved kassen ved at benytte MENY-appen til at scanne varerne, pakke dem undervejs og betale direkte i appen. Efter betalingen er godkendt, kan kunderne gå direkte forbi køen ved kassen ved at vise skærmen til en medarbejder. Nogle butikker har endda en “Scan & Betal”-gate, hvor kunderne blot scanner deres skærm på vej ud.

På de digitale prisskilte har kunderne også mulighed for at scanne en stregkoden fra den tilhørende vare direkte fra skiltene, som er markeret med ”Scan & Betal”.

– Udover at sikre opdaterede priser til vores kunder, så kan vi også bruge de digitale prisskilte til at forbedre vores kommunikation mod kunderne, da vi kan vise meget mere end bare en pris, fortæller Tim Velic og fortsætter:

– På den måde har vi mulighed for at formidle yderligere information og budskaber til vores kunder på en mere effektiv og engagerende måde.

Om Meny Toften

Meny Toften er Valbys nye madmekka med en central beliggenhed ved Toftegårds Plads. Her finder man alt det bedste fra MENY i slagteren, delikatessen, fiskeafdelingen, Bodenhoff bageri, stort udvalgt af specialiteter, drikkevarer og meget mere fordelt på knap 1400 kvadratmeter.

Om Delfi Technologies

Delfi Technologies er en europæisk it-virksomhed, der udvikler og sælger stregkodeløsninger i forbindelse med vareregistrering og digitale prisskilte- primært til detail-, lager og logistikbranchen, samt sundhedsvæsnet. Delfi Technologies er vokset markant de senere år og råder i dag over 140 medarbejdere med kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Italien og Vietnam.

Mere fra...

04.06.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Tættere på kunderne med digitale prisskilte

03.06.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Erfaren cykelforhandler har succes med digitale prisskilte

30.05.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

24/7 ubemandede butikker vinder frem med digitale prisskilte

29.05.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Cycle Sport Silkeborg optimerer kundeoplevelsen med digitale prisskilte

21.05.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Effektiv lagerstyring med Delfi Technologies på NORMALS nye topmoderne 78.000 m2 logistikcenter

13.05.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Cube Store – Radsport Bert drager fordel af digitale prisskilte