Kvalitet og gode oplevelser hos Irma i ILLUM

Kunderne ønskede Irma tilbage og det fik de. Efter to års fravær åbnede Irma igen en butik i kælderen hos ILLUM i sensommeren 2018. Den nye Irma butik byder på høj kvalitet og ekstra gode oplevelser - hvor elektroniske hyldeforkanter hjælper.

Elektroniske hyldeforkanter hos Irma Illum.

En eksklusiv placering og en kundegruppe af livsnydere, turister og travle kontorfolk, sætter store forventninger til indkøbsoplevelsen hos Irma-butikken, der er placeret i kælderen hos ILLUM. Den erfarne butikschef, Peter Vermund, har tidligere været hos Irma Axelborg, en af Irmas flagskibsbutikker. Derudover har Peter Vermund også været til at starte online supermarkedet www.irma.dk op som driftschef.

- Indkøbsoplevelsen hos Irma skal være noget særligt. Vores kunder har høje forventninger og dem skal vi kunne indfri – og vi skal ovenikøbet gerne give dem lidt ekstra. Med elektroniske prisskilte sparer vi en betydelig mængde tid, som vi i stedet kan konvertere til øget fokus på butikken og kundeservice, fortæller Peter Vermund, butikschef hos Irma i ILLUM.

Noget særligt – en butik med alt det bedste

Der er skruet på alle knapper for at tilpasse Irma-butikken til omgivelserne og den type kunder, der lægger vejen forbi kælderen i ILLUM. Det betyder, at butikken byder på forskellige specialafdelinger – blandt andet en afdeling for vegetarer og veganere. Derudover har butikken fokus på de kunder som går op i økologi og i særlig grad livsnydelse og madglæde.

- I bund og grund handler det om høj kvalitet og god kundeservice. Vi kan både levere de færdige madløsninger af høj kvalitet, nye spændende varer samt de klassiske Irma-varer, som kunderne allerede kender os for, siger Peter Vermund.

Peter Vermund har flere års erfaring med brug af elektronisk prisskiltning i Irma og kender derfor betydningen af at have den korrekte pris på hylden.

- Når kunden ser en pris ude på hylden, så forventer vedkommende naturligvis også, at det er den samme pris i kassen. Det sikrer vi ved, at skifte priserne elektronisk i stedet for på papir, hvor der bruges langt mere tid og er større risiko for fejl, fortæller Peter Vermund afslutningsvis.

 

Irma er Danmarks ældste dagligvarekæde og det andet ældste supermarked i Europa. Den første Irma butik så dagens lys i 1886 og lige siden begyndelsen har Irma stået for madglæde, kvalitet og ansvarlighed. I dag har Irma over 80 butikker på Sjælland.
 

Delfi Technologies er en europæisk it-virksomhed, der udvikler og sælger stregkodeløsninger i forbindelse med vareregistrering og elektroniske hyldeforkanter til detail-, lager & logistik branchen, samt sundhedsvæsnet. Delfi Technologies er vokset markant de senere år og har i dag kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Italien og Vietnam. Virksomheden råder over 100 medarbejdere, hvoraf halvdelen sidder på det danske hovedkontor på Galoche Allé i Køge.

Mere fra...

08.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Unilite optimerer lager- og ordreprocesser med Delfi Technologies’ håndterminalløsning

06.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Lokalt apotek styrker kundekontakten gennem digitale prisskilte

04.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Dansk Flise Lager opgraderer butikkerne med digitale prisskilte

29.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Skjern Maskinforretning: Butikslokale moderniseres med digitale prisskilte og Kramps Retail løsning

27.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Hurtig og præcis lageroptælling med mobile PDA’er hos Beck & Jørgensen

23.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Logistik i Grønland: Central styring sikrer effektivitet hos Pisiffik