16.12.2021  |  IT

IFS trykker igen på workflowspeederen

Med den første lancering efter opkøbet af Axios Systems tidligere i år er IFS nu klar med en opdateret workflowløsning. Den nye version af IFS assyst kan implementeres bredere i organisationer og derved øge værdien af effektive, smidige workflows.

ERP-leverandøren IFS har netop løftet sløret for en ny version af workflowløsningen IFS assys. I takt med den digitale transformation forventes virksomheder at levere endnu bedre kunde- og medarbejderoplevelser.

IFS assyst tager afsæt i denne udvikling og kan betragtes som en Enterprise Service Management-løsning, der breder fordelene i IT Service Management (ITSM) ud i hele organisationen. Samtidig fokuserer løsningen på sikker, automatiseret selvbetjening og sikrer, at medarbejderoplevelsen er i centrum for enhver digital transformation inden for såvel IT som HR, økonomi, administration mm. 

Annonce: (Artiklen fortsætter efter annoncen)

”Alle virksomheder skal digitalisere deres processer og skabe effektive workflows. Det har hidtil været en både dyr og kompleks opgave at gøre i hele virksomheden, og derfor har det været begrænset til IT-afdelingen. Med den nye version af assyst har vi fjernet nogle af de fundamentale stopklodser og kommer nu med en væsentlig enklere model både hvad angår pris, kontrakter og implementering. Vores mål er at gøre det nemmere og hurtigere for virksomheder at skalere udrulningen af ny teknologi”, siger Martin Schirmer, President i IFS assyst. 

Læs også: IFS lukker 3. kvartal stærkt og har kurs mod omsætning på 1 milliard dollars i år

Den nye version udvider hele omnichanneloplevelsen med en videreudvikling af chatbotten og en ny mobil app til selvbetjening. Det betyder, at medarbejderne får hurtigere adgang til hjælp, uanset hvor de befinder sig, og kan fokusere på de vigtigere opgaver. 

Kernefunktioner i den nye IFS assyst er: 

  • Over 100 foruddefinerede service workflows
  • Low code-baseret tilgang til at lave og vedligeholde serviceworflows  
  • Forbrugerdesignet interface som er intuitivt og nemt at navigere i  
  • Enkel og økonomisk pris-struktur gør løsningen nem at implementere overalt  
  • Integration med samarbejdsplatforme

IFS assyst er den første lancering, siden IFS købte Axios Systems i juni i år og lanceres samtidig med en enkel pris- og implementeringsmodel, hvilket sikrer, at løsningen leverer værdi inden for uger, efter den er taget i brug. 

- KCP

Mere fra SCM.dk – forum for ledelse af forsyningskæden

SCM.dk – forum for ledelse af forsyningskæden

www.scm.dk

SCM.dk – forum for ledelse af forsyningskæden – er Danmarks eneste erhvervsmedie og community med dedikeret fokus på optimering af forsyningskæden. Medlemmer på SCM.dk kan bidrage aktivt med indhold og erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af SCM.dk. Vi udkommer dagligt på SCM.dk, ugentligt med nyhedsbreve samt ni gange om året med magasinet SCM+LOGIST…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere