IFS trykker igen på workflowspeederen

Med den første lancering efter opkøbet af Axios Systems tidligere i år er IFS nu klar med en opdateret workflowløsning. Den nye version af IFS assyst kan implementeres bredere i organisationer og derved øge værdien af effektive, smidige workflows.

IFS assyst er den første lancering, siden IFS købte Axios Systems i juni i år. Foto: IFS.

16.12.2021

SCM.dk

ERP-leverandøren IFS har netop løftet sløret for en ny version af workflowløsningen IFS assys. I takt med den digitale transformation forventes virksomheder at levere endnu bedre kunde- og medarbejderoplevelser.

IFS assyst tager afsæt i denne udvikling og kan betragtes som en Enterprise Service Management-løsning, der breder fordelene i IT Service Management (ITSM) ud i hele organisationen. Samtidig fokuserer løsningen på sikker, automatiseret selvbetjening og sikrer, at medarbejderoplevelsen er i centrum for enhver digital transformation inden for såvel IT som HR, økonomi, administration mm. 

”Alle virksomheder skal digitalisere deres processer og skabe effektive workflows. Det har hidtil været en både dyr og kompleks opgave at gøre i hele virksomheden, og derfor har det været begrænset til IT-afdelingen. Med den nye version af assyst har vi fjernet nogle af de fundamentale stopklodser og kommer nu med en væsentlig enklere model både hvad angår pris, kontrakter og implementering. Vores mål er at gøre det nemmere og hurtigere for virksomheder at skalere udrulningen af ny teknologi”, siger Martin Schirmer, President i IFS assyst. 

Læs også: IFS lukker 3. kvartal stærkt og har kurs mod omsætning på 1 milliard dollars i år

Den nye version udvider hele omnichanneloplevelsen med en videreudvikling af chatbotten og en ny mobil app til selvbetjening. Det betyder, at medarbejderne får hurtigere adgang til hjælp, uanset hvor de befinder sig, og kan fokusere på de vigtigere opgaver. 

Kernefunktioner i den nye IFS assyst er: 

  • Over 100 foruddefinerede service workflows
  • Low code-baseret tilgang til at lave og vedligeholde serviceworflows  
  • Forbrugerdesignet interface som er intuitivt og nemt at navigere i  
  • Enkel og økonomisk pris-struktur gør løsningen nem at implementere overalt  
  • Integration med samarbejdsplatforme

IFS assyst er den første lancering, siden IFS købte Axios Systems i juni i år og lanceres samtidig med en enkel pris- og implementeringsmodel, hvilket sikrer, at løsningen leverer værdi inden for uger, efter den er taget i brug. 

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Når gaffeltrucken koster mere end den giver

Hans Schourup A/S

Sponseret

Humanoide robotter – den næste game changer i logistik og produktion

Relateret indhold

17.12.2025SCM.dk

Fleksible virksomheder vinder i AI-tiden

15.12.2025Delfi Technologies A/S

Sponseret

Fra spildtid til teamwork: Kvik Kald binder MENY Frederikssund bedre sammen

15.12.2025SCM.dk

Nordiske virksomheders AI-værdi halter efter resten af Europa

12.12.2025Delfi Technologies A/S

Sponseret

Ét tryk, hurtigere hjælp – bedre service hos MENY Roskilde

10.12.2025SCM.dk

Nyt partnerskab løfter AI-udnyttelsen i energisektoren

09.12.2025Delfi Technologies A/S

Sponseret

En smartere buffetoplevelse med digitale skilte

04.12.2025Delfi Technologies A/S

Sponseret

Fra webshop til samlermekka: Sådan digitaliserer Rogerz butikken i Field’s

04.12.2025SCM.dk

Milestone Systems styrker Europas AI med dansk supercomputer

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Seneste temaer

Se alle

Events

Se alle