Hvornår er I klar til automatisering?
Tænker I over at marketingdata kan være afgørende beslutningsgrundlag? Der er mere at hente, end man lige regner med, men hvornår er en virksomhed klar til automatisering? Se tjeklisten her:
Tænker I over at marketingdata kan være afgørende beslutningsgrundlag?
Der er mere at hente, end man lige regner med. Når kunderne klikker rundt på marketingkanalerne, giver det helt unikke indsigter i markedssituation, interesser og behov. Få marketingdata samlet i det overordnede forretningssystem og skab værdi hele vejen rundt i organisationen.
Er der en klar sammenhæng i jeres salg- og marketing teams?
Med fælles systemer kan samme data tilgås fra begge afdelinger. På den måde kan salgsafdelingen eksempelvis følge med i, hvilke kunder, der har vist interesse for kampagnerne - mens marketing kan holde overblikket over de mest rentable kunder og dermed tilpasse indsatsen korrekt.
Kender I alle stadier i kundens købsrejse hos jer?
Det er klart en fordel at kunne give kommende kunder præcis de informationer de har brug for i præcis det stadie de befinder sig i. Med samlede data kan I automatisere udsendelsen af personaliserede budskaber på det rette tidspunkt.
Hvordan kan I følge med til at kommunikere med kunden overalt i kunderejsen?
Få glæde af at automatisere tidsrøvere i kommunikationen - uden at slide medarbejderne op. Med et samlet system til alle data, kan der opsættes automatiserede udsendelser på baggrund af alle touchpoints med kunderne - så får I brandvarme leads - uden at skulle arbejde mere for dem.
Få mest mulig ud af jeres data og lad digitaliseringen arbejde for jer med Microsoft Dynamics 365 Marketing fra Bredana Solutions.
Er I klar?
Har I brug for et marketing-modul og for at udsende budskaber til segmenterede målgrupper? Se i tjeklisten herunder om I kan svare ja til flere af disse parametre - for så vil et marketing-modul helt klart give værdi for jeres forretning og for jeres CRM-data.
- Sender I ofte e-mails til kunderne?
- Har I mange hundrede kontaktpersoner registreret i CRM?
- Arbejder I med adskillige segmenter og kundegrupperinger?
- Anvender I data til og fra kunderne i CRM og øvrige systemer?
- Har I allokerede interne ressourcer til hhv. opsætning og drift af CRM og marketing-modulet?