Hvornår er I klar til automatisering?

Tænker I over at marketingdata kan være afgørende beslutningsgrundlag? Der er mere at hente, end man lige regner med, men hvornår er en virksomhed klar til automatisering? Se tjeklisten her:

Undervurder ikke hvad personaliserede budskaber og data kan gøre for jeres kundeloyalitet.

Tænker I over at marketingdata kan være afgørende beslutningsgrundlag?

Der er mere at hente, end man lige regner med. Når kunderne klikker rundt på marketingkanalerne, giver det helt unikke indsigter i markedssituation, interesser og behov. Få marketingdata samlet i det overordnede forretningssystem og skab værdi hele vejen rundt i organisationen.

Er der en klar sammenhæng i jeres salg- og marketing teams? 
Med fælles systemer kan samme data tilgås fra begge afdelinger. På den måde kan salgsafdelingen eksempelvis følge med i, hvilke kunder, der har vist interesse for kampagnerne - mens marketing kan holde overblikket over de mest rentable kunder og dermed tilpasse indsatsen korrekt. 

Kender I alle stadier i kundens købsrejse hos jer? 
Det er klart en fordel at kunne give kommende kunder præcis de informationer de har brug for i præcis det stadie de befinder sig i. Med samlede data kan I automatisere udsendelsen af personaliserede budskaber på det rette tidspunkt. 

Hvordan kan I følge med til at kommunikere med kunden overalt i kunderejsen?
Få glæde af at automatisere tidsrøvere i kommunikationen - uden at slide medarbejderne op. Med et samlet system til alle data, kan der opsættes automatiserede udsendelser på baggrund af alle touchpoints med kunderne - så får I brandvarme leads - uden at skulle arbejde mere for dem. 

Få mest mulig ud af jeres data og lad digitaliseringen arbejde for jer med Microsoft Dynamics 365 Marketing fra Bredana Solutions.

Er I klar?

Har I brug for et marketing-modul og for at udsende budskaber til segmenterede målgrupper? Se i tjeklisten herunder om I kan svare ja til flere af disse parametre - for så vil et marketing-modul helt klart give værdi for jeres forretning og for jeres CRM-data. 

  • Sender I ofte e-mails til kunderne?
     
  • Har I mange hundrede kontaktpersoner registreret i CRM?
     
  •  Arbejder I med adskillige segmenter og kundegrupperinger?
     
  •  Anvender I data til og fra kunderne i CRM og øvrige systemer?
     
  •  Har I allokerede interne ressourcer til hhv. opsætning og drift af CRM og marketing-modulet?
     

Se mere i webinaret 'Marketing er det nye salg'

03.04.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Sådan bliver de stigende priser en gevinst

30.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Hvornår kan nedetid forhindres?

27.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Skab stabil indtjening trods svingende tider

24.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

5 områder hvor du med fordel kan forbedre din Business Central løsning

09.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

5 ting AR kan styrke i din værdikæde

03.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Undgå de klassiske fejl med struktureret dokumenthåndtering