10.12.2015  |  Lager & distribution

Chat med dine kunder om fragtaftaler

Indhold fra partner Hvad er dette?

TimoCom vil med sin nye chatfunktion gøre det nemmere for fragtmænd at kommunikere og forhandle med kunder.

En nyhed fra den tyske fragtbørs TimoCom skal gøre det nemmere for fragtmænd at kommunikere med deres kunder. TimoCom har nemlig lanceret TimoCom Messenger, som er en chatfunktion, der kan bruges til afvikling af forretninger, hurtigt kontakt og konkret ordreafgivelse samt ordremodtagelse.

Læs også: Fri fragt kan sikre flere ordrer

TimoCom Messenger har desuden en mere generel chatfunktion, der blandt andet kan bruges til at netværke. Det skriver TimoCom på sin hjemmeside.

Når aftalen med kunden er indgået på chatten, er den juridisk bindende. Desuden kan den arkiveres og printes ud i PDF.

Læs også: Ny digital platform løfter Wavins leverandør- og kunderelationer

TimoCom skal godkende alle forretningspartnere, der anvender chatten.

Læs mere om TimoCom Messenger her

-SSM

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere