BMW indfører ny digital platform for den kundevendte forsyningskæde
Signicat, den internationale leder inden for digital identitet, transformerer det europæiske landskab for bilsalg med en teknologidrevet og kundecentreret købsproces for BMW Group.
I de senere år har bilproducenter, der sigter mod en global model, introduceret adskillige processer i deres forsyningskæde, såsom underskrivelse af kontrakter, som tidligere blev håndteret gennem bilforhandlere. Det viser en stærk forpligtelse til at transformere bilsektoren ved at sætte slutbrugeren i centrum med en strategi, der fokuserer på kundeoplevelsen.
Med en fremadskuende tilgang holder BMW Group sig opdateret med de tendenser, der påvirker bilsektoren, såsom bæredygtighed og digitalisering. Samtidig imødekommer BMW Group samfundets stigende krav om en unik og problemfri brugeroplevelse.
"BMW Group er et verdensledende bilmærke, som vi arbejder med i Europa. Vi er begejstrede for at assistere BMW Group på deres rejse mod at transformere industrien og være en del af en forandring, der fokuserer på at levere problemfri oplevelser til deres brugere", siger Arne Vidar Haug, Head of Global Solutions & medstifter af Signicat.
"Hos Signicat tager vi højde for hver enkelt virksomheds behov og krav, hvilket er grunden til, at Signicat Global Solutions-teamet designer skræddersyede globale identitetsløsninger. Vi er mere end bare løsningsudbydere; vi er strategiske konsulenter inden for identitetsverifikation”, tilføjer han.
Med verdens mest omfattende portefølje af løsninger til digital identitets- og bedrageriforebyggelse gør Signicat det muligt for slutbrugere at verificere deres identitet og underskrive dokumenter elektronisk. Dette er muligt gennem digitale identiteter, biometrik og elektronisk dokumentverifikation, hvilket gør det muligt for brugere problemfrit at lave juridisk bindende elektroniske underskrifter på deres kontrakter, alt sammen gennem ét enkelt indgangspunkt. Signicats "Global Solutions"-forretningsenhed specialiserer sig i at levere avancerede globale onboarding-løsninger, der er kompatible med anti-hvidvaskningsregler.
"Vi har arbejdet tæt sammen med BMW Group og leveret et team af eksperter i digital identitet for at rådgive dem på teknologiske og regulatoriske niveauer", siger Asger Hattel, CEO hos Signicat.
"At have en end-to-end løsning til kundens indskrivningsproces tilbyder adskillige teknologiske, operationelle og regulatoriske fordele, men det er også en måde at forebygge svindel eller datakorruption gennem en problemfri og komplet proces”.
Læs også: Autoværksteder får hjælp til at optimere logistikdriften
Signicat er en veletableret og anerkendt leverandør med en sikker anti-hvidvaskløsning med globale kapaciteter. Valget af Signicat skyldes deres uovertrufne tilbud i Europa og deres globale kapacitet til skalerbare og kompatible løsninger i 24 lande på tværs af BMW Group, inklusive Tyskland.
Kilde: Signicat
/ PiB