Avaya hjælper virksomheder med at forbedre kundeservice

Nye kontaktcenterprodukter gør det muligt for virksomheder at konkurrere mere effektivt gennem skræddersyede kundeservicetjenester, der udnytter alle de forskellige mediekanaler.

04.10.2011

SCM.dk

Avaya, som er en global leverandør af professionel kommunikation og samarbejdsløsninger og services, har netop lanceret nye kontaktcenterprodukter rettet mod udfordringerne og mulighederne i nutidens sociale medier.
Fyrre procent af forbrugerne foretrækker i dag at kontakte kundeservice via alternative metoder så som e-mail, chat og SMS. Avayas nye kontaktcenter-applikationer adresserer denne tendens ved at forbedre serviceniveauet på tværs af mange former for kommunikation. Løsningerne samler de relevante kundeinformationer og matcher hurtigt forbrugeren med den rigtige kundeservicemedarbejder til en realtimesession. Behovet for at kunderne skal gentage oplysninger reduceres, og kundetilfredsheden samt konkurrencedygtigheden forbedres.

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

19.04.2024SCM.dk

I skal indberette emballage inden den 31. august

19.04.2024SCM.dk

Kunstig intelligens kan bane vej for mere resiliente og regenerative værdikæder

12.04.2024SCM.dk

Alt for få virksomheder kan håndtere cyberangreb

08.04.2024SCM.dk

Forskere efterlyser bæredygtig og ansvarlig AI-udvikling

02.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om elektronisk fakturering i Belgien

26.03.2024SCM.dk

Cybersikkerhed fylder arbejdslivet for mange

26.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Elektronisk fakturering i Tyskland

25.03.2024SCM.dk

Pallerobot revolutionerer pallehåndtering med kunstig intelligens

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle