Styrk din forretning med Dynamics 365
Dette whitepaper er til dig, der gerne vil vide mere om, hvordan du styrker din forretning endnu mere med Dynamics 365. Du kan også læse om, hvordan du understøtter dropshipping og 3PL, og vi giver dig to konkrete cases.
I takt med at forretningen vokser, skal der håndteres flere dokumenter og krav fra samhandelspartnere. Det bliver derfor i højere grad også afgørende at kunne udveksle elektroniske dokumenter korrekt, hurtigt og sikkert.
EDI gør det nemt at udveksle forretningsdokumenter elektronisk mellem virksomheder og deres samhandelspartnere helt automatisk.
EDI kan f.eks. integreres til ERP-systemer som Microsoft Dynamics 365. Dermed kan du koble din forretning til hele forsyningskæden og optimere forretningsprocesser samt styrke samarbejdet med dine samhandelspartnere. Din virksomhed kan blive koblet op til både kunder, leverandører, markedspladser og webportaler.
- EDI kan understøtte din forretning i dag og under hele den fremtidige vækst.
I dette whitepaper er der taget udgangspunkt i EDI-integration til Microsoft Dynamics 365 Business Central men kan også anvendes til de øvrige ERP-løsninger fra Microsoft Dynamics 365.
Herudover kan du også læse om, hvordan du understøtter dropshipping og 3PL (tredjepartslogistik) med Dynamics 365, og vi giver dig eksempler på to cases.
Hent whitepaperet her og bliv klogere på, hvordan du kan styrke din forretning med Dynamics 365.