Skal du opgradere? Sådan får du mest ud af Dynamics 365 Business Central!
Sammen med din ERP-integration kan EDI effektivisere dit indkøbsflow
I løbet af de seneste år er der sket meget på ERP-området. Der er især sket en stor udvikling inden for de cloudbaserede ERP-løsninger. Dette ses også hos Microsoft, der har flyttet flere af deres løsninger over i clouden.
Når virksomheder vælger at opgradere deres ERP-system, er der flere og flere virksomheder, der samtidig ønsker at optimere og effektivisere deres forretningsprocesser. Her er det en klar fordel at tænke EDI ind i forbindelse med opgraderingsprojektet.
Hvis du vil blive klogere på, hvordan en EDI-integration effektiviserer dit indkøbsflow, kan du læse mere om EDI til Dynamics 365 Business Central her.
På vores hjemmeside kan du læse mere om, hvad en EDI-integration til Dynamics 365 Business Centraler, og hvordan EDI understøtter et effektivt indkøbsflow.
Du kan også se et eksempel på, hvordan en dansk distributionsvirksomhed har integreret deres elektroniske dokumentflow med Dynamics 365 Business Central for at understøtte indkøbsflowet med deres kunder i Norden.
Bliv klogere på indkøbsflow med EDI og Dynamics 365 Business Central her.
Står du overfor en opgradering til Dynamics 365 Business Central? Så kan du med fordel tilmelde dig vores webinar!
Det vil blive afholdt tirsdag d. 7. marts klokken 10:00 og handler om EDI, og hvorfor EDI bør indtænkes som en naturlig del af din opgradering til Dynamics 365 Business Central.
Du kan læse mere om webinaret og tilmelde dig her
Har du ikke mulighed for at deltage? Tilmeld dig webinaret alligevel, så sender vi optagelsen til dig efter!