Det er kendetegnende for Logistikkompagniet, at de er meget opsatte på hele tiden at forbedre og effektivisere, hvilket er meget vigtigt for os. Vi kan ikke have en statisk leverandør, men vil have en partner, som løbende interesserer sig for processen og dermed genererer forbedringer. Logistikkompagniet venter ikke nødvendigvis på, at L’Oréal sætter nye standarder på et eller andet niveau. De arbejder proaktivt, så vi rent faktisk også kan lære noget af dem.
Vi vælger ikke spontant en samarbejdspartner. Vi går efter virksomheder, der følger det samme etiske regelsæt og standarder som L’Oréal. Det er vores måde at gøre forretning på og sådan skal det være for alle, vi samarbejder med. Kvaliteten i opgaveløsningen er vigtig, men vi lægger også afgørende vægt på social ansvarlighed. Jeg ved, at Logistikkompagniet har initiativer, der matcher vores. Derfor er de en Preferred Partner, fordi de lever helt og fuldt op til de strikse procedurer for udvælgelsen, som kommer fra vores hovedkontor.
Panagiotis Georgopoulos
Nordic Subcontracting Manager, L’Oréal
Løbende procesoptimering
L’Oréal prøver at være så effektive som muligt. Derfor foregår alt gennem optimering af, hvordan vi arbejder, hvordan vi opsætter vores produktionslinjer, hvordan vi har vores inbound flow og ekspeditionsflow. Det samme gælder opbevaringsdelen, hvor vi ser på, hvordan vi kan udveksle de nødvendige informationer på en bedre måde, bl.a. ved et effektivt og opdateret VMS-system. Vi opnår udelukkende resultater ved, at de virksomheder, som vi samarbejder med, skræddersyer deres måde at arbejde på ud fra vores behov. Optimerer vi den løbende proces sammen, kan vi dermed blive endnu mere attraktive på priserne. Derfor har vi tillid til, at vi kan nå det optimale resultat sammen med en virksomhed som LogistikKompagniet
Panagiotis Georgopoulos
Nordic Subcontracting Manager, L’Oréal